الزامی نبودن ماسک در بازی‌های المپیک ناشنوایان

الزامی نبودن ماسک در بازی‌های المپیک ناشنوایان

11 اردیبهشت 1401

مسوول کمیته پزشکی و ستاد اجرایی بازی‌های المپیک ناشنوایان از اجباری نبودن استفاده ماسک در جریان بازیهای المپیک ناشنوایان خبر داد.

 مهیار مرتضوی اظهار کرد: با توجه به این که بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان در جنوب برزیل برگزار می‌شود و بحث کووید ۱۹ در این بخش از برزیل، پایین‌تر از قسمت‌های دیگر است و حدود ۸۵ درصد از مردم دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، در خصوص مسائل کنترل این بیماری به کشورهای شرکت کننده از جمله کاروان ایران از سوی کشور میزبان ابلاغیه سختگیرانه‌ای در نظر گرفته نشده و حتی زدن ماسک در جریان بازی‌ها نیز الزامی نیست.
 
وی افزود: البته ما پیش از اعزام کاروان ایران به بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک از تمام ورزشکاران اعزامی تست PCR گرفتیم و در سلامت کامل ورزشکاران خود را به این بازی‌ها اعزام کردیم. به همین دلیل کشور میزبان دیگر ضرورتی احساس نمی‌کرد که از ورزشکاران ما دوباره تست بگیرند یا شرایط سختگیرانه‌ای برای کاروان ایران در نظر بگیرند.
مرتضوی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا جواب تست دوپینگ ورزشکاران اعزامی مشخص شده است یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز چیزی از نادو اعلام نشده و منتظر پاسخ آنها برای جواب تست دوپینگ ورزشکاران هستیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است