برگزاری مسابقات پله نوردی نابینایان و کم بینایان فارس

برگزاری مسابقات پله نوردی نابینایان و کم بینایان فارس

19 اردیبهشت 1401

حمید آرزمی، گفت: این دوره از مسابقات به مناسبت جام رمضان توسط انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان و کمیته ورزش‌های همگانی فارس در استان‌های فارس برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در استان فارس و شهرستان‌ها با هدف فرهنگ سازی و نشان دادن توانمندی‌های نابینایان و کم بینایان به صورت انفرادی برگزار شد.

محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس نیز گفت: به زودی همایشی با حضور جمعی از نابینایان و کم بینایان استان فارس ویژه تمام ورزش کاران داوطلب و به صورت تجمیع با همکاری سایر دستگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که پله‌ها برای عزیزان کم بینا و نابینا مناسب سازی شده باشد مشکلی برای پله نوردی نخواهند داشت و این هدف را پیگیری کردیم که با همکاری شهرداری شیراز و سایر دستگاه متولی اقدام به برگزاری این مسابقات خواهیم نمود.

مسئول ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس افزود: بیش از ۳۵ نفر از نابینایان و کم بینایان استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند که امیدواریم بتوانیم همچون دوره‌های قبل شاهد کسب مقام‌های کشوری توسط ورزشکاران باشیم.

جعفری ضمن دعوت از عزیزان نابینا و کم بینا همچنین خانواده‌های ایشان تا با مشارکت در این مسابقات درخواست کرد تا با حضور گسترده در برنامه‌های همگانی در توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان نقش آفرین باشند

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است