برگزاری اردوی آموزشی- تفریحی کارآموزان رعد

برگزاری اردوی آموزشی- تفریحی کارآموزان رعد

10 خرداد 1401

همچون سال‌های قبل پس از عادی شدن شرایط بیماری کرونا، نخستین گردهمایی کارآموزان رعد در باغ فیض برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ با حضور جمعی از هنرمندان سینما و موسیقی به همراه کارآموزان، کارکنان، مدیرعامل، اعضا هیأت مدیره و اعضا گروه همیاری بانوان خیریه رعد، اردوی آموزشی-تفریحی این مؤسسه برگزار شد.

براساس این گزارش برگزاری بازی‌های فکری، فوتبال‌دستی، بازی‌های توپی و دارت از دیگر برنامه‌های ورزشی تفریحی این مراسم بود که با حضور کارآموزان اجرا شد.

همچنین حمید برسام، بردیا زمانی و محراب فیروزگر از خوانندگان موسیقی قطعاتی را اجرا کردند و منصور شرف‌آباد چند قطعه از ترانه‌های کلاسیک را به صورت زنده اجرا کرد.

در ادامه این مراسم نیما شاهرخ شاهی بازیگر نام آشنا سینما و تلویزیون کشور با حضور در جمع کارآموزان ضمن بیان چند خاطره جالب از فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آنها بازی کرده‌است، برای حمایت از اشتغال افراد دارای معلولیت با اهدا مبلغی، هزینه تجهیزات کلاس چاپ پارچه هنرجویان رعد را پرداخت کرد.

در قسمت دیگری از این مراسم امیرحسین توسلی با اجرای یک برنامه استند آپ کمدی توجه حاضران را به خود جلب کرد و بهنام برارزاده کمدین مطرح کشور با اجرایش لبخند را بر چهره کارآموزان رعد نشاند.

در پایان اسامی نفرات برتر مسابقات به شرح زیر معرفی و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

در رشته دارت: آذر کوپال نفر اول، منور سلیمی نفر دوم و احسان کلینی نفر سوم.

در رشته جنگا(جورچین چوب های مکعب مستطیل): مهناز علینقی نفر اول، عبدالحسین اسحاقی نفر دوم و مصطفی باقری نفر سوم.

در رشته فوتبال دستی تیم یزدان کاویان نژاد و راحله عباس زاده مقام اول و تیم مجتبی رضایی و مریم سلطانی مقام دوم را کسب کردند.

شایان ذکر است اردوی آموزشی-تفریحی کارآموزان رعد هر سال به مناسبت سالگرد زنده یاد محمدحسن اکبری پدر بانو صدیقه اکبری نایب رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد با هزینه شخصی ایشان برگزار می‌‌شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است