صفر تا صد خدمات بهزیستی به معلولان درباره تخفیفات قانونی انشعابات

صفر تا صد خدمات بهزیستی به معلولان درباره تخفیفات قانونی انشعابات

16 خرداد 1401

سمانه زمانی، سرپرست بهزیستی استان تهران ، با اشاره به میزان خدمات بهزیستی به مددجویان، ارزش ریالی تخفیف های استفاده شده را بیش از ۸ میلیارد و یکصد و هفتاد میلیون ریال اعلام کرد و اظهار کرد: این این اعداد مربوط به کل سال گذشته و دوماه آغازین سال ۱۴۰۱ است. ‌

زمانی، معرفی شدگان بابت رایگان شدن مبلغ انشعاب آب را پانصد و ۵۳ نفر و بهره مندان از این امتیاز را ۴۴۰ نفر معادل ۷۹ و نیم درصد کل افراد اعلام کرد و بیان داشت: ارزش ریالی این خدمت استفاده شده بیش از ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال است.

سرپرست بهزیستی استان تهران معرفی شدگان انشعاب فاضلاب را یک ۱۶۹ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۶۹ نفر از این افراد معادل ۹۹ درصد از این امکان قانونی بهره مند شده اند که ارزش ریالی آن پانصد میلیون ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: تعداد متقاضیان استفاده از امتیاز و کنتور برق در بازه زمانی یاد شده ۲۸۷ نفر و بهره مندان از آن ۲۱۹ نفر معادل ۷۶ درصد است که ارزش ریالی این امکان قانونی بیش از ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال اعلام میشود.

این مقام مسئول تعداد افراد معرفی شده بابت دریافت امتیاز و کنتور گاز در سطح استان تهران را ۲۱۹ نفر اعلام کرد و گفت: یکصد و سی نفر از معرفی شدگان که ۵۹ درصد این افراد را تشکیل میدهند توانستند از این امتیاز استفاده قانونی کرده که ارزش ریالی آن هشتصد و شصت میلیون ریال تخمین زده می شود.

زمانی با این توضیح که خدمات بهزیستی در همه شهرها و روستاهای استان تهران برای همه اعضای این جامعه هدف این سازمان به طور مساوات و برابر ارائه می‌شود، اذعان داشت: هر فرد از اعضای جامعه هدف بهزیستی در حوزه های مختلف که از این سازمان کد حمایتی دریافت کرده اند می تواند برای یک واحد مسکونی، در شهر یا روستا امتیازات لازم از جمله رایگان کردن پروانه ساختمانی و ساخت و ساز را دریافت کند که در ۱۴ ماه اخیر ۴۴۰ نفر متقاضی دریافت این امتیاز بوده‌اند که با معرفی به شهرداری ها و دهیاری های سطح استان ۱۴۰ نفر معادل ۳۲ درصد استفاده کرده اند که ارزش ریالی بهره مندی این افراد بیش از یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

زمانی در پایان با قدردانی از ادارات خدمات‌رسانی چون آب و فاضلاب، برق، گاز و دهیاری ها و شهرداری‌های سطح استان تهران، اذعان داشت: در کنار حمایت های قانونی لازم از جامعه هدف سازمان بهزیستی نباید از نقش و اعتبار بسیار مهم جامعه خیرین و مردم نیک اندیش استان غافل و تشکر از همه این بزرگواران در جای جای برنامه های بهزیستی وجود دارد و مدیریت بهزیستی در سطح استان تهران تلاش دارد تا با نهادینه کردن فرهنگ مشارکت و خیر جمعی بتواند حق مطلب را ادا کرده و افراد بیشتری را با استفاده از خیر، یاری کند.

 

منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است