شرایط سخت رکابزن معلول برای شرکت در قهرمانی آسیا هندوستان

شرایط سخت رکابزن معلول برای شرکت در قهرمانی آسیا هندوستان

21 خرداد 1401

دارنده مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در تاجیکستان گفت: در شرایطی برای کسب مدال در پیست عازم هندوستان می‌شوم که از نظر تجهیزات و امکانات در شرایط بسیار سخت قرار دارم.

مهدی محمدی  درباره وضعیت تمرینات خود برای شرکت در مسابقات دوچرخه سوار پیست قهرمانی آسیا در هندوستان، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات تمرینات خود را از چهارشنبه در پیست سیمانی آزادی آغاز کردیم که این تمرینات تا زمان اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت. البته بعد از بازگشت از مسابقات تاجیکستان که اسفند سال گذشته برگزار شد، تمرینات خود را به طور مداوم در زنجان دنبال می‌کردم تا از نظر بدنی دچار افت نشوم.

وی زمان اعزام خود به مسابقات قهرمانی آسیا را 26 خرداد عنوان کرد و گفت: رقابت من 28 و 29 خرداد در یک کیلومتر و 4 کیلومتر انفرادی است که برای حضور پرقدرت در این مسابقات صبح و بعدازظهر رکاب می‌زنم تا بهترین شرایط را در مسابقات داشته باشم.

او همچنین گفت: در 4 کیلومتر انفرادی وضعیت بهتری برای کسب مدال نسبت به یک کیلومتر دارم، البته این امر بستگی به شرایط مسابقات دارد که چقدر بستر لازم برای کسب مدال در هندوستان فراهم باشد.

محمدی در پاسخ به این پرسش که چقدر از نظر تجهیزات آماده شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا هستید، تصریح کرد: متاسفانه تجهیزات ما قدیمی بوده و به روز نیست و حتی از پیست مناسب برای تمرین برخوردار نیستیم، به طوری که مسابقات در پیست چوبی و در فضای بسته برگزار می‌شود و من مجبورم تمرینات را در پیست سیمانی و روباز دنبال کنم تا آماده شرکت در مسابقات شوم.

وی در پایان گفت: هر چند در شرایط سختی خود را برای شرکت در مسابقات آماده می‌کنم، اما ناامید نیستم و برای کسب بهترین نتیجه در پیست همانند جاده تلاش خواهم کرد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است