مشکل قهرمان پاراآسیایی هرمزگانی چیست؟

مشکل قهرمان پاراآسیایی هرمزگانی چیست؟

5 تیر 1401

در پی انتشار توییتی که مشکلات قهرمان ورزشی استان را بازگو کرده بود بهزیستی استان جوابیه ای را منتشر کرد.

در این جوابیه آمده است:

"حسن دهقانی دارای مدرک تحصیلی دیپلم که دارای معلولیت میباشد بصورت خرید خدمات از بخش غیر دولتی بعنوان نیروی خدماتی در یکی از مراکز تابعه سازمان بهزیستی  که خدمات تخصصی را ارائه میدهد از سال 99 بکارگیری شده است. باتوجه به اینکه نامبرده بدلیل شرکت مستمر و طولانی مدت در اردوهای ورزشی امکان حضور در محل کار را ندارد و از نیروهای غیر تخصصی بخش غیر دولتی است که امکان پرداخت حقوق و دستمزد توسط شرکت طرف قرارداد در زمان عدم حضور ایشان وجود ندارد ولی بیمه تامین اجتماعی بصورت مستمر پرداخت شده است(بیمه اردیبهشت ماه کلیه کارکنان شرکت مربوطه در مرحله عقد قرارداد و پرداخت هست).

قابل ذکر است که در طی مدت بکارگیری ایشان کلیه حقوق و دستمزد ایشان تا پایان خرداد ماه براساس مدت حضور در محل کار پرداخت شده است و در ایام عدم حضور توسط شرکت مربوطه مرخصی بدون حقوق با لحاظ کردن بیمه تامین اجتماعی انجام شده است. در ضمن طی مکاتبه ای با استانداری استان در خصوص رفع مشکل اشتغال نامبرده از طریق ظرفیت های موجود در شرق استان شهرستان میناب صورت گرفته و سازمان بهزیستی پیگیر حل مشکل اشتغال ایشان بصورتی که خللی در خصوص حضور در مسابقات و اردوهای ورزشی برای ایشان بوجود نیاورد، است.

در ضمن جهت حمایت از ایشان باتوجه به اینکه از معلولان بهزیستی می باشد مبلغ ۷/۵ میلیون تومان کمک بلاعوض شده و همچنین از پایان فروردین تا نیمه خرداد بدلیل جابه جایی شرکت طرف قرارداد خللی در روند پرداخت کلیه نیروهای اورژانس ایجاد شد که پیگیر حل  آن هستیم."

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است