در پنجمین دوره رویداد توان‌‌تِک

در پنجمین دوره رویداد توان‌‌تِک

ثبت‌‌نام از استارت آپ‌‌های حوزه معلولیت آغاز شد

15 تیر 1401

همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین‌‌المللی الکامپ، پنجمین دوره رویداد توان‌‌تِک توسط مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با همکاری مؤسسات و انجمن‌‌های همکار حوزه معلولیت با ثبت‌‌نام از استارت‌آپ‌‌های مرتبط برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ رویداد توان‌‌تِک با هدف تغییر نگرش جامعه نسبت به توانمندی‌‌های افراد دارای معلولیت و رعایت حقوق ایشان در فضای استارت‌آپی و کسب ‌و کارهای صنعت آی‌‌تی کشور با گردهمایی شرکت‌‌های موفق استارت‌‌آپی و تجارت الکترونیک و معرفی توان‌‌یابان موفق و شاغل در این شرکت‌‌ها از تاریخ 10 تا 13 مرداد در نمایشگاه بین‌‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش؛ استارت‌‌آ‌پ‌‌ها یا صاحبان ایده هایی که خدمات‌شان به افراد دارای معلولیت ارائه می‌‌شود یا توسط افراد دارای معلولیت تأسیس‌ و اداره می‌‌شوند؛ می‌‌توانند با ثبت‌‌نام در توان‌‌تِک از تسهیلات ویژه برای حضور در این نمایشگاه بهره‌‌مند شوند.

علاقه‌‌مندان می‌‌توانند حداکثر تا روز پنجشنبه 23 تیرماه نسبت به ثبت نام خود در اینجا اقدام نموده و در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه توان‌‌تِک به شماره 02188371096 تماس حاصل فرمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است