تیشه‌گران: مشکل مدال‌آوران ناشنوا تامین معیشت و اشتغال است

تیشه‌گران: مشکل مدال‌آوران ناشنوا تامین معیشت و اشتغال است

14 تیر 1401

مراسم تجلیل از مدال آوران ناشنوا در بیست و چهارمین دوره المپیک ۲۰۲۱ برزیل امروز سه‌شنبه ۱۴ تیر در سالن آمفی تئاتر باغ هنر برگزار شد.

 مراسم تجلیل از افتخارآفرینان و مدال آوران بیست و چهارمین دوره المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل امروز سه شنبه ۱۴ تیر با حضور قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور، مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان، آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون جودو، طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی، پرگر رییس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه و جمعی از هنرمندان از جمله مجید مجیدی با همکاری سازمان بهزیستی و فدراسیون ناشنوایان در سالن آمفی تئاتر باغ هنر برگزار شد.

در این مراسم مهران تیشه‌گران با اشاره به کسب ۴۰ مدال توسط ورزشکاران در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان در برزیل و قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده‌بندی، افزود: در شرایطی کاروان ۱۴۲ نفر را به بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان اعزام کردیم که امکان اعزام چنین کاروانی در شرایط بد اقتصادی حتی توسط بزرگان ورزش کشور امکانپذیر نبود. با وجود این که اعزام چنین کاروانی از نظر مالی سخت بود، اما با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون این اعزام‌ شکل گرفت.

وی در پایان یکی از دغدغه های ناشنوایان را بحث معیشت آنها عنوان کرد و گفت: از رییس سازمان بهزیستی این درخواست را دارم که بحث معیشت و اشتغال مدال‌آوران ناشنوا مورد توجه قرار بگیرد.

در پایان این مراسم به مدال آوران طلا، نقره و برنز ناشنوا در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک برزیل به ترتیب مبلغ ۴۰ میلیون تومان، ۳۵ و ۲۰ میلیون تومان توسط سازمان بهزیستی اهدا شد.

همچنین به مربیان و سایر ورزشکاران شرکت کننده در بازیهای المپیک برزیل نیز ۱۰ میلیون تومان اهدا شد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است