همزمان با روز جهانی روابط‌­عمومی از یک عمر خدمات محمدرضا دشتی تجلیل شد

همزمان با روز جهانی روابط‌­عمومی از یک عمر خدمات محمدرضا دشتی تجلیل شد

25 تیر 1401

آیین روز جهانی روابط­عمومی همزمان با بیست و سومین سالگرد درگذشت دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط­عمومی ایران در  سالن همایش­های سازمان حفاظت از محیط زیست برگزار شد.

به گزارش روابط‌‌­عمومی مجتمع رعد در این مراسم که به همت انجمن متخصصان روابط­عمومی، انجمن روابط­عمومی ایران و مؤسسه کارگزاران روابط­عمومی برگزار شد، جمعی از مدیران و کارشناسان روابط­عمومی دستگاه­های اجرایی حضور داشتند.

براساس این گزارش دکتر هادی کمره­ای نائب رئیس انجمن متخصصان روابط­عمومی ضمن گرامیداشت سالگرد درگذشت دکتر حمید نطقی به رونمایی از کتاب روابط­عمومی در عصر متاورس اشاره کرد و افزود: اهمیت روابط­عمومی­ها در مباحث ابرجهانی و فراجهانی که در حوزه متاورس به آن پرداخته می­شود، از نکات مهمی است که مدیران دستگاه­های اجرایی باید بر آن اشراف داشته باشند.

در ادامه این مراسم خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط­عمومی ایران با گرامیداشت روز جهانی روابط­عمومی یاد و خاطره دکتر نطقی را ارج نهاد و افزود: عدم تطابق مدیران ارشد با روابط­عمومی علمی موجب آن شده که نظرات دکتر نطقی در مورد روابط­عمومی تعمیم داده نشود، آن چنانچه می­گفت: روابط­عمومی مدعی­العلوم جامعه است و روابط­عمومی در متن مدیریت قرار دارند نه در حاشیه آن.

در قسمت پایانی این مراسم ضمن اهدا تندیس جشنواره روابط­عمومی به عزیزه نطقی خواهر دکتر حمید نطقی به پاس خدمات ایشان به عرصه روابط­عمومی، از تلاش­های روابط­عمومی دستگاه­های اجرایی با اهدا لوح سپاس و تندیس تجلیل شد و از محمدرضا دشتی فعال دفاع از حقوق افراد دارای معلولیت و عضو روابط­عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به پاس یک عمر تلاش خالصانه در حوزه روابط­عمومی و نایل شدن به افتخار بازنشستگی قدردانی شد.

در لوح سپاسی که محمدرضا دشتی اهدا شده است «اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده­اید، شایسته است با اهدا جایزه فعالان روابط­عمومی از تلاش­های بی­دریغ و ارزشمند شما قدردانی و سپاسگزاری نمود، موفقیت روزافزون شما را از درگاه خداوند بی­همتا درخواست کنیم».

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است