گردهمایی مدال آوران پارالمپیک سئول تا توکیو در مشهد مقدس

گردهمایی مدال آوران پارالمپیک سئول تا توکیو در مشهد مقدس

25 تیر 1401

به مناسبت عید سعید غدیر خم، مدال آوران بازی‌های پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول تا ۲۰۲۰ توکیو فردا یکشنبه ۲۶ تیر طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان در مشهد مقدس گرد هم می‌آیند.

در آستانه عید سعید غدیر خم، مدال آوران ۹ دوره بازی های پارالمپیک سئول ۱۹۸۸ تا توکیو ۲۰۲۰ طی مراسمی فردا یکشنبه ۲۶ تیر که با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مشهد مقدس برگزار می‌شود، گرد هم می‌آیند.

کمیته ملی پارالمپیک به منظور قدردانی از زحمات مدال آوران ۹ دوره بازیهای پارالمپیک مراسم ویژه ای را با قهرمانان و مدال آوران سئول تا توکیو در مشهد مقدس برگزار می‌کند.

در این مراسم از ورزشکارانی که در ۹ دوره گذشته بازیهای پارالمپیک موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز در رشته‌های مختلف شدند، توسط کمیته ملی پارالمپیک تقدیر خواهند شد.

بازی‌های پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول، ۱۹۹۲ بارسلون، ۱۹۹۶ آتلانتا، ۲۰۰۰ سیدنی، ۲۰۰۴ آتن، ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۲ لندن، ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۱ توکیو ۹ دوره بازیهای پارالمپیک هستند که ورزشکاران در آن حضور دارند.

این مراسم با همکاری آستان قدس رضوی، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان برگزار می‌شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است