کمانداران معلول به دنبال مدال‌آوری در بازی‌های کشورهای اسلامی

کمانداران معلول به دنبال مدال‌آوری در بازی‌های کشورهای اسلامی

27 تیر 1401

مربی تیم ملی پاراتیروکمان با اشاره به اعزام ۱۱ کماندار به بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: تلاش بر این است که در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پررنگی داشته باشیم.

جبرئیل عبادی  درباره وضعیت کمانداران معلول اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: برنامه‌ریزی اصلی ما بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین بود و بازی‌های کشورهای اسلامی را به عنوان یک دیدار تدارکاتی برای آماده‌سازی ورزشکاران در نظر گرفته بودیم که با به تعویق افتادن این بازی‌ها و تغییر زمان برگزاری بازی‌های پاراآسیایی، مسابقات کشورهای اسلامی در اولویت اصلی قرار گرفت.

او گفت: با توجه به این که از سال گذشته تاکنون کمانداران در اردوی آمادگی بودند، شرایط راضی کننده است و سعی داریم ورزشکاران را به اوج آمادگی برسانیم تا در اولین حضور خود در بازی‌های کشورهای اسلامی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

مربی تیم ملی پاراتیروکمان از هادی نوری، سینا منشاءزاده و رمضان بیابانی، منیر السادات حسینی، مریم یاورپور و فرزانه عسگری (کامپوند مردان و زنان)، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی‌نژاد، محمدرضا عامری و سمیه رحیمی (ریکرو مردان و زنان) و محمد رضا زندی در w۱ نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی نام برد.

عبادی پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال در اولین حضور خود در بازی‌های کشورهای اسلامی دارید؟ افزود: در مسابقات رنکینگ کشوری که کمانداران معلول با افراد سالم در سایت تیروکمان رقابت داشتند، رکوردهای خوبی ثبت شد که ما را به مدال آوری در بازی‌های کشورهای اسلامی امیدوار کرد.

وی زمان برگزاری آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراتیروکمان برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی را ۸ مرداد عنوان کرد و گفت: این اردو تا ۱۶ مرداد قبل از اعزام تیم به بازی‌های کشورهای اسلامی ادامه خواهد داشت، تلاش بر این است که تیم آماده و خوبی را عازم ترکیه کنیم.

عبادی با اشاره به حمایت خوب کمیته ملی المپیک و پارالمپیک از کمانداران معلول اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: تا به امروز حمایت‌های خوبی از کمانداران معلول توسط کمیته ملی المپیک و پارالمپیک اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی صورت گرفته که امیدوارم این حمایت‌ها تداوم داشته باشد.

او در پایان گفت: یکی از مشکلات کمانداران معلول وارد کردن تجهیزات مصرفی از جمله تیر، سرتیر و... به داخل کشور است که متاسفانه به خاطر تحریم هنوز با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه هستیم، امیدوارم زودتر این مساله حل و فصل شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است