رئیس فدراسیون: پیگیر رفع مشکل اشتغال ورزشکاران ناشنوای کشور هستیم

رئیس فدراسیون: پیگیر رفع مشکل اشتغال ورزشکاران ناشنوای کشور هستیم

25 تیر 1401

«مهران تیشه گران»  در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران استان کرمانشاه که در هتل پارسیان برگزار شد، اظهار داشت: در طول چند ماه گذشته رئیس جمهوری هر اندازه امکانات برای ورزش ناشنوایان لازم داشتیم، حمایت های لازم را انجام دادند که نمونه آخر آن مربوط به مسابقات پارالمپیک به میزبانی برزیل بود.

وی همچنین با اشاره به مصوبه هیات وزیران در سه سال قبل که برای حمایت از ورزشکاران عادی و نه ناشنواست، خاطرنشان کرد: این در حالی است که ورزشکاران ناشنوا نیاز به حمایت در حوزه اشتغال دارند.

تیشه گران تصریح کرد: با این حال با توجه به دید مثبتی که رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به معیشت ورزشکاران ناشنوا دارند حتما برای رفع مشکلات این ورزشکاران رایزنی های لازم به عمل خواهد آمد و امیدوالرم بتوانیم در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی را مخابره کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان ادامه داد: البته در استان ها نیز استانداران، مدیران کل ورزش و جوانان و روسای هیات ها باید از نمایندگان شهر خود در مجلس بخواهند که قوانین حماتی لازم را به عنوان افراد قانون گذار تصویب کنند.

وی یادآوری کرد: وقتی موضوعی به شکل قانون درآید پیگیری آن از سوی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان بسیار راحتر تر دنبال خواهد شد و امکان نتیجه گرفتن هم بیشتر می شود.

تیشه گران یادآوری کرد: تا پایان سال ۵ مسابقه مهم پیش روی ورزشکاران ناشنوا است که لازم است علاوه بر تدارکی که فدراسیون می بیند مسئولان استان ها نیز به ورزشکاران خود کمک و حمایت های لازم را انجام دهند.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان در ادامه از حمایت های خوب مسئولان کرمانشاه در خصوص ورزشکاران ناشنوا قدردانی کرد و گفت: زیرساخت های خوبی برای ورزشکاران این استان و به تبع آن ورزشکاران ناشنوا فراهم شده و. همین در موفقیت آن ها اثرگذار بوده است.

وی همچنین کرمانشاه را جزو استان های موفق در بحث ورزش ناشنوایان معرفی کرد و گفت: امروز این استان در رشته های زیادی ملی پوش دارد که در بالاترین سطح مسابقات موفق به کسب مدال شده اند.

تیشه گران در پایان خواستار کمک بخش خصوصی به ورزش و نگاه ویژه تر آن ها به ورزشکاران ناشنوا شد و گفت: آن ها از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردارند و قطعا اگر حمایت شوند می توانند برای کشورمان و استان های خود در هر عرصه ای افتخار آفرین باشند.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است