حضور ۳ تیم خارجی والیبال نشسته در ایران برای برپایی اردوی مشترک

حضور ۳ تیم خارجی والیبال نشسته در ایران برای برپایی اردوی مشترک

1 مرداد 1401

رییس انجمن والیبال نشسته مردان از برپایی اردوی مشترک با ۳ تیم آلمان، قزاقستان و برزیل مهر در ایران خبر داد.

دهمین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در مسابقات جهانی بوسنی از روز سه شنبه ۴ مرداد با حضور ۱۶ ورزشکار در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می‌شود و تا ۱۲ مرداد ادامه خواهد داشت.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی، مجید لشکری، مرتضی مهرزاد، رمضان و حسین صالحی، میثم علیپور، جمال نظری، محمد نعمتی، مهدی بابادی، حسین گلستانی، محمد حسینی، مهرزاد مهربان، مسعود امامی و محمدرضا سبحانی نیا ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی آمادگی هستند.

هدایت این تیم را هادی رضایی (سرمربی)، فرید صائبی و جلیل ایمری (مربیان تیم) و هادی ساجدی نیا (مربی بدنساز) بر عهده دارند.

علی کشفیا رییس انجمن والیبال نشسته با اعلام این خبر در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات دعوت شده به اردو، نفرات اعزامی به مسابقات جهانی بوسنی را نیز تشکیل می‌دهند یا خیر؟ گفت: هنوز نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مشخص نیست و پس از برگزاری چند مرحله اردو و با نظر کادر فنی ۱۲ نفر اعزامی به بوسنی مشخص خواهد شد.

وی همچنین از برپایی اردوی مشترک با تیم‌های آلمان، برزیل و قزاقستان مهر ماه به میزبانی ایران خبر داد و گفت: به منظور آمادگی بهتر بازیکنان جهت شرکت در مسابقات جهانی که آبان ماه در بوسنی برگزار می‌شود، اردوی مشترکی را با تیم‌های آلمان، قزاقستان و برزیل مهر ماه در ایران برپا خواهیم کرد، هزینه برگزاری این اردو بر عهده‌ تیم های شرکت‌کننده است و هیچ هزینه‌ای متوجه میزبان نیست.

کشفیا در پایان افزود: با توجه به این که در مسابقات جهانی بوسنی سهمیه پارالمپیک پاریس بین تیم‌های اول و دوم توزیع می‌شود، تلاش بر این است که در این مسابقات با کسب عنوان قهرمانی، سهمیه پارالمپیک را به خود اختصاص دهیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است