شروع فعالیت فوتسالیست‌های ناشنوا با حضور در قهرمانی جهان

شروع فعالیت فوتسالیست‌های ناشنوا با حضور در قهرمانی جهان

6 مرداد 1401

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان از شروع فعالیت فوتسالیست‌های ناشنوا در رده سنی زیر ۲۱ سال با حضور در مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.

علیرضا رعدی  اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی جهان برای اولین بار در رده سنی زیر ۲۱ سال، طی صحبتی که با فدراسیون ناشنوایان داشتیم، قرار شد ۲۶ بازیکن که در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در مشهد شناسایی شده بودند به اردوی آمادگی دعوت شوند که از این تعداد پس از برگزاری چند مرحله اردوی آمادگی، ۱۲ بازیکن برای شرکت در مسابقات فوتسال قهرمانی جهان انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی جهانی در مالزی، گفت: این مسابقات آذرماه در مالزی برگزار می‌شود و چون تیم فوتسال رده سنی زیر ۲۱ سال برای اولین بار تشکیل می‌شود و هیچ تجربه برون مرزی ندارند، برای شرکت در قهرمانی جهان کار سختی پیش رو داریم و برای آماده‌سازی تیم باید تلاش خود را چند برابر کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که آیا شناختی نسبت به حریفان جهانی دارید یا خیر؟ افزود: این مسابقات چون برای اولین بار در رده سنی زیر 21 سال برگزار می‌شود هیچ شناختی نسبت به حریفان جهانی نداریم و تازه فعالیت این رده سنی در قهرمانی جهان مالزی آغاز خواهد شد.

رعدی خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که هر چه سریعتر با هماهنگی فدراسیون اردو را آغاز کنیم تا ظرف چند ماه باقیمانده به مسابقات قهرمانی جهان بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و در صورت امکان جزو ۴ تیم برتر در قهرمانی جهان قرار بگیریم.

وی در پایان گفت: تیم ملی فوتسال ناشنوایان ۳ سال است که نه اردوی تمرینی داشته و نه در مسابقات برون مرزی شرکت کرده، در حقیقت این اولین سفر تیم فوتسال ناشنوایان در رده سنی زیر ۲۱ سال است که پس از طی ۳ سال انجام می‌شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است