حضور ۳ رشته ورزشی معلولان در بازی‌های کشورهای اسلامی

حضور ۳ رشته ورزشی معلولان در بازی‌های کشورهای اسلامی

9 مرداد 1401

بازی‌های کشورهای اسلامی از ۱۸ مرداد در قونیه ترکیه آغاز می‌شود و ۳ رشته ورزشی معلولان برای اولین‌بار در این بازی‌ها حضور خواهند داشت.

بازی‌های کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مرداد در قونیه ترکیه برگزار می‌شود و ۳ رشته ورزشی معلولان (شنا، تیروکمان و تنیس روی میز) برای اولین‌بار در این دوره از بازی‌ها حضور خواهند داشت.

اولین گروه از کاروان در رشته پاراشنا است که روز چهارشنبه، ۱۲ مرداد عازم قونیه خواهد شد و رقابت‌های ورزشکاران در روزهای ۱۶ تا ۲۰ مرداد ماه برگزار می‌شود.

علی امینی، شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی‌نژاد، ابوالفضل ظریف و محمد کریم‌زاده ۵ ورزشکار اعزامی به این بازی‌ها هستند.

علیرضا ایزدی ( سرمربی)، حمید حسنی سعدی ( مربی) 

دومین گروه از کاروان تیم پاراتیروکمان است که روز یک‌شنبه ۱۶ مرداد ماه عازم قونیه می شود و رقابت‌های نمایندگان کشورمان در این رشته روزهای ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

هادی نوری، سینا منشاء‌زاده، رمضان بیابانی، منیر السادات حسینی، مریم یاورپور و فرزانه عسگری (کامپوند زنان و مردان)، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی‌نژاد، محمدرضا عامری و سمیه رحیمی (ریکرو مردان و زنان) و محمدرضا زندی(W۱) ۱۱ ورزشکار اعزامی به این بازی‌ها هستند.

مجید کهتری ( سرمربی)، جبرئیل عبادی و لیلا سخائی‌فر ( مربی) 

هم‌چنین نمایندگان کشورمان در رشته پاراتنیس روی میز، روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه وارد قونیه می‌شوند و رقابت‌های آن‌ها نیز در روزهای ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه انجام می شود.

فاطمه محمدی و فاطمه اعتصامی‌نیا (کلاس ۱۰)، سمیه مصطفوی و پگاه کلهرودی (کلاس ۸ و ۹)، مهدی معصومی و جواد فولادی (کلاس ۵) و حمید شیخ‌زاده و امین صادقیان (کلاس ۴) ۸ ورزشکار پاراتنیس اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را تشکیل می‌دهند.

سید ابراهیم واقفی و راضیه دستغیب (سرمربی)، سیما لیموچی ( مدیر فنی) 

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ مرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی آغاز و تا ۲۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است