شرایط سخت شناگران برای مدال آوری در کشورهای اسلامی

شرایط سخت شناگران برای مدال آوری در کشورهای اسلامی

12 مرداد 1401

سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: هر چند شناگران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال در اولین حضور خود در این دوره از بازی‌ها دارند، اما ادغام کلاس‌ها تا حدودی وضعیت را برای ورزشکاران سخت کرده است.

علیرضا ایزدی در خصوص زمان اعزام ۵ شناگر معلول به بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: آخرین جلسه تمرینی شناگران برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی سه‌شنبه در استخر آزادی به پایان رسید و امروز ورزشکاران عازم قونیه ترکیه می‌شوند، رقابت شناگران روز یکشنبه ۱۶ مرداد ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود که در مرحله مقدماتی ابوالفضل ظریف، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد به مصاف حریفان خود خواهند رفت و عصر همان روز ساعت ۱۸ فینال برگزار می‌شود.

وی در ارزیابی از وضعیت شناگران اعزامی گفت: هر ۵ شناگر از شرایط آمادگی بالایی برخوردارند و رکوردهای خوبی را در تمرینات به ثبت رسانده‌اند که اگر مشکلی پیش نیاید، شانس بالایی برای مدال آوری در قونیه ترکیه دارند.

سرمربی تیم ملی پاراشنا یکی از مشکلات شناگران اعزامی را ادغام کلاس‌ها عنوان کرد و افزود: پیش از این بحثی در خصوص ادغام کلاس‌ها وجود نداشت، اما ۲ روز پیش ایمیلی دریافت کردیم مبنی بر این که قرار است کلاس شناگران در بازیهای کشورهای اسلامی ادغام شود که این مساله شرایط را سخت تر می‌کند و تا حدودی شانس مدال آوری شناگران ما را کاهش خواهد داد.

وی از شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی نژاد، ابوالفضل ظریف، علی امینی و محمد کریم زاده به عنوان ۵ ورزشکار اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی نام برد.

ایزدی همچنین درباره کلاس بندی شناگران در ترکیه نیز گفت: در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی شناگران کلاس بندی ندارند و تنها کسانی امکان اعزام به این بازیها را داشتند که قبلا کلاس بندی بین المللی انجام داده باشند، به هر صورت به جز محدودیت میزبان برای اعزام شناگران معلول به این بازی‌ها، بحث ادغام کلاس‌ها نیز شرایطی ایجاد کرده که پیش بینی مدال به راحتی امکان‌پذیر نیست و واقعا نمی‌دانیم در چه کلاسی امکان کسب مدال داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی پاراشنا در پایان از ترکیه و قزاقستان به عنوان اصلی‌ترین حریفان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی نام برد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است