دغدغه شناگران معلول پس از ادغام کلاس‌ها در کشورهای اسلامی

دغدغه شناگران معلول پس از ادغام کلاس‌ها در کشورهای اسلامی

18 مرداد 1401

عضو تیم ملی پاراشنا گفت: اگر ادغام کلاس‌ها مشکلی ایجاد نکند، تلاشم کسب بیشترین مدال‌ها در بازی‌های کشورهای اسلامی است.

سینا ضیغمی نژاد  در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: پیش از مطرح شدن موضوع ادغام کلاس‌ها در بازیهای کشورهای اسلامی مطمئن بودم که بیشترین مدال‌ها را در اولین حضورم در این بازی‌ها کسب خواهم کرد، اما با قوانین جدید میزبان، شرایط برای شناگران معلول سخت‌تر شده و شانس کسب مدال کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: تلاش من بر این است که در تمام مواد شنا به مدال دست پیدا کنم اما چون تنها با حریفان کلاس خود رقابت ندارم و مجبورم در تمام کلاس‌ها رقابت داشته باشم، این مساله شرایط را برای شناگران معلول سخت کرده و باید بدون شناخت نسبت به حریفان خود برای کسب مدال تلاش کنم.

عضو تیم ملی پاراشنا از ترکیه و قزاقستان به عنوان اصلی‌ترین حریفان خود در بازی‌های کشورهای اسلامی نام برد و تصریح کرد: شناگران ترکیه و قزاقستان در کلاس S۱۰ جزو بهترین شناگرانی هستند که همیشه با برنامه‌ریزی قبلی برابر این حریفان مبارزه می‌کردم اما الان با ادغام کلاس‌ها واقعا نمی‌دانم با شناگران چه کشورهایی قرار است در ترکیه رقابت داشته باشم و شب قبل از مسابقه حریفانم مشخص می‌شود و این دغدغه بزرگی برای ما در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی است.

ضیغمی نژاد افزود: تخصص اصلی من همانند شاهین ایزدیار در شنا ۱۰۰ متر قورباغه است و خود را برای مدال آوری در این رشته آماده کرده‌ام، البته در ۶ ماده دیگر شنا نیز شرکت خواهم کرد که اگر ادغام کلاس‌ها مشکلی ایجاد نکند، به دنبال افتخارآفرینی در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی هستم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر از نظر روانی آماده شرکت در این بازی‌ها هستید، گفت: رقابت من روز یکشنبه ۱۶ مرداد است، با تجاربی که از مسابقات مختلف دارم سعی کرده‌ام بدون استرس و با اعتماد به نفس بالا برابر حریفانم رقابت کنم تا بهترین نتیجه را در اولین حضورم کسب کنم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است