قهرمان جهان به دنبال رکوردشکنی

قهرمان جهان به دنبال رکوردشکنی

26 مرداد 1401

حامد امیری ، در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی و آخرین وضعیت خود اظهار داشت: بدون وقفه با توجه به خواسته خودم 45 روز است که در اردو های تیم ملی هستم و تمرینات خودم را انجام می دهم تا روز چهارشنبه در اردو هستم و بعد از آن 10 روز استراحت خواهم کرد و بعد از آن اردوی متصل به اعزام خود را آغاز خواهم کرد تا به آمادگی 100 برسم و در مسابقات گرند پری مراکش با رقبای خودم به رقابت بپردازم. من تنها ورزشکاری هستم در کلاس خودم که در 3 رشته پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و پرتاب نیزه شرکت میکنم. حضورم در رشته های مختلف کارم را سخت تر کرده است چرا که تمرینات و بدنسازی های رشته ها با یکدیگر متفاوت است، اما من ورزشکار حرفه ای هستم و این شرایط را برای موفقیت خودم قبول کرده ام. در حال حاضر رکورد های خوبی هم در تمرینات به ثبت رساندم و هدفم رکورد شکنی در مسابقات مراکش است. در رقابت‌های گرند پری مراکش می‌خواهم رکورد پارالمپیک خودم را بشکنم و رکورد خوبی را به ثبت برسانم.

ملی پوش دوومیدانی جانبازان و معلولین کشورمان در خصوص مسابقات گرند گری و مسابقات پیش رو عنوان کرد: مسابقات گرند پری مسابقات برای ورزشکاران بسیار خوب و حائز اهمیت است، اما از وقتی که تاریخ بازی های پاراآسیایی اعلام شد تمرینات شکل دیگری به خود گرفت تا همه ورزشکاران با آمادگی در مسابقات حضور پیدا کنند. از مسابقات گرند پری مراکش مهم تر مسابقات فزاء امارات است که هر ساله در اسفند ماه برگزار می‌شود. چرا که این مسابقات به فاصله 3 ماه از مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس برگزار می‌شود و با توجه به حضور بالغ بر 140 کشور در این رقابت‌ها، مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است. این اهمیت هم به خاطر این است که بعد از مسابقات مراکش حدود 6 ماه دور از میدان مسابقات خواهیم بود و فزاء می‌تواند بسیار محک خوبی برای ورزشکاران باشد.

امیری در خصوص وضعیت مصدومیت و درمان خود گفت: آسیب دیدگی ام را خودم درمان کردم و در حال حاضر هم وقتی فشار می‌آورم و تمرینات سنگین دارم،‌ در ناحیه کتفم احساس درد می‌کنم، درمان آسیب دیدگی حدود یک سال و نیم تا 2 سال طول می‌کشد و این موضوع برایم مشخص است و تمریناتم را به خوبی انجام می‌دهم حتی اگر احساس درد کنم. در این مدتی که آسیب دیدگی داشتم برای درمان حتی به فدراسیون هم اعلام نکردم تا شرایط خاصی را برای درمانم به وجود آورند. هرچند به فدراسیون اعلام می کردم برای درمان من کم کاری نمی‌کرد و به جد پیگیری می‌کرد تا درمان من به خوبی انجام شود. از طرفی هم با توجه به داشتن پزشک شخصی این موضوع را با فدراسیونی‌ها مطرح نکردم و خودم تصمیم گرفتم تا کتفم را درمان کنم.

ملی پوش تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین درباره شرایط اردوهای تیم ملی بیان کرد: از فدراسیون و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که در این شرایط اقتصادی اردوهای تیم ملی را لغو نکردند و ملی‌پوشان تمرینات خود را به صورت منظم انجام می‌دهند. ورزشکاران جانبازان و معلولین همیشه نشان دادند می‌توانند فراتر از آن چیزی که همه فکر می‌کنند ظاهر شوند. نگاهی به بازی‌های کشورهای اسلامی داشته باشید، می‌بینید ملی پوشان در پاراشنا و پاراتیراندازی گل کاشتند. ورزشکاران جانبازان و معلولین پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند در همه رقابت‌ها بهترین خود باشند و مدال‌های زیادی را کسب کنند. اکثر ورزشکاران به دلیل مشکلاتی که دارند از مُسکّن استفاده می‌کنند. خودم به دلیل پلاتین‌هایی که در کمرم دارم مُسکن می‌خورم تا دردهایی که پیش می‌آید آزار دهنده نباشد. ما با محدودیت‌هایی که داریم تمام توان خود را می‌گذاریم تا نتیجه خوبی را کسب کنیم.

 
منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است