احمدی: ورزش جانبازان و معلولان الگوی اخلاقی سایر فدراسیونها است

احمدی: ورزش جانبازان و معلولان الگوی اخلاقی سایر فدراسیونها است

1 شهریور 1401

عبدالحمید احمدی در نشست خبری فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ورزش جانبازان و معلولان برای تمام جهان الهام بخش است.

 عبدالحمید احمدی در نشست خبری فدراسیون‌جانبازان و معلولین اظهار کرد: در حال حاضر ورزش جانبازان و معلولان ایران برای جهان الهام بخش است و دستیابی به این مهم حاصل سالها تلاش، ممارست ، همفکری و تعامل مجموعه سطوح مختلف مدیریتی و نقد سازنده رسانه ها است.

وی گفت: آنچه که در میادین بین المللی به دست آمده، حاصل سالها تلاش، ممارست، همفکری و تعامل مجموعه سطوح مختلف مدیریتی و نقد سازنده رسانه ها است.

احمدی افزود: این فدراسیون با برنامه ریزی دقیق و کارآمد، کارهای مربوط به فدراسیون را پیش می‌برد و این گزارش که توسط آقای اسبقیان امروز ارائه شد نشان می‌دهد که تمامی امور با برنامه ریزی دقیق  به اجرا در می آید.

مشاور وزیر ورزش و جوانان همچنین از فدراسیون جانبازان و معلولین به عنوان فدراسیونی موفق در بعد فنی، اخلاقی، قهرمانی، همگانی و توسعه زیر ساختها نام برد و الگو بودن این فدراسیون را مورد تاکید قرارداد.

احمدی با بیان اینکه هم اکنون ورزش جانبازان و معلولان برای تمامی جهان الهام بخش است، گفت: روند رو به رشد این فدراسیون در رویدادهای مختلف بسیار مشهود است و این به معنی تلاش ارزشمند و شبانه روزی یک مجموعه است که هدفی جز فتح سکوهای افتخار را ندارد.

 وی در پایان از خبرنگاران به عنوان یار مسوولان در بهبود عملکرد آنها یاد کرد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است