اسبقیان: تصمیمی برای جذب مربی خارجی در پاراتیراندازی نداریم

اسبقیان: تصمیمی برای جذب مربی خارجی در پاراتیراندازی نداریم

6 شهریور 1401

رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین درباره جذب مربی خارجی در پاراتیراندازی گفت: تصمیمی برای جذب مربی خارجی در پاراتیراندازی نداریم و با مربیان داخلی نیز می‌توانیم در رویدادهای بین‌المللی افتخارآفرینی کنیم.

محمدشروین اسبقیان ، درباره عملکرد ساره جوانمردی در رقابت‌های جام جهانی کره جنوبی، اظهار کرد: تیراندازی رشته تمرکزی است که با یک اتفاق کوچک تمرکز ورزشکار بهم می‌ریزد، ساره جوانمردی یکی از اسطوره‌های تیراندازی و کارشناس در این رشته است که همچنان می‌تواند افتخارآفرینی کند، یقین دارم که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس دوباره شایستگی خود را به رخ خواهد کشید. درست است در کره جنوبی مدال او به نقره تبدیل شده، اما این مساله چیزی از شایستگی‌های این ورزشکار کم نمی‌کند.

وی گفت: بعد از بازگشت تیم از کره جنوبی جلسه تخصصی و فنی با حضور رییس انجمن و کادر فنی برگزار خواهیم کرد و عملکرد تیم پاراتیراندازی آسیب شناسی و مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر نیاز به ایجاد تغییراتی در تیم باشد، تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین هم‌چنین در خصوص جذب مربی خارجی برای تیم پاراتیراندازی، خاطرنشان کرد: برنامه‌ای برای جذب مربی خارجی در پاراتیراندازی نداریم، چون احساس ضعف در این قسمت نداریم، سیاست فدراسیون در شرایط کنونی آوردن مربی خارجی نیست و با همین مربیان داخلی نیز می‌توانیم افتخارآفرینی کنیم.

وی درباره انتخابات کمیته ملی المپیک نیز گفت: امیدوارم فردی اصلح و باتجربه و کسی که امتحان خود را بارها پس داده و در حوزه مدیریت مورد تایید جامعه ورزش است، در راس کمیته ملی المپیک قرار بگیرد.

اسبقیان در پایان پیرامون این پرسش که آیا حضور همزمان خسروی وفا در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک منع قانونی دارد یا خیر؟ تصریح کرد: نظر وی همیشه بر این اساس بوده که در یک جا خدمت کند و فکر نمی‌کنم بعد از قرار گرفتن در راس کمیته ملی المپیک در پارالمپیک نیز حضور داشته باشد، خسروی وفا فردی ارزشمند برای جانبازان و معلولین و مدیر برنامه‌ریز و اخلاق مدار با دیدگاهها و تفکرات راهبردی و مدیر چند بعدی است که در شاخص‌های مختلف عملکرد موفقی داشتند و طی سالهای گذشته نشان داده که قادر است کشتی ورزش را به ساحل نجات برساند.

 

منبع :ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است