محرومیت هم جلو دار قهرمان نشد/ شروع از امارات تا حضور در پاریس

محرومیت هم جلو دار قهرمان نشد/ شروع از امارات تا حضور در پاریس

20 شهریور 1401

 علیرضا مختاری قهرمان پارالمپیک توکیو کشورمان بعد از این رقابت در اعتراض به برخی مسائل فدراسیون و تیم ملی دست به انتقاد زد و در فضای مجازی پستی را منتشر کرد که کمیته انظباطی فدراسیون جانبازان و معلولین او را برای توضیحات به کمیته انظباطی دعوت کرد و در نهایت او را به مدت 6 ماه از حضور در تیم های ملی محروم کرد. پس از پایان محرومیت مختاری باز هم نام او درلیست اردوهای تیم ملی به چشم نمی خورد.

در همین راستا علیرضا مختاری در خصوص غیبتش در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: بعد از پارالمپیک توکیو به دلیل پستی که در فای مجازی منتشر کردم توسط کمیته انظباطی فدراسیون جانبازان و معلولین حدود 6 ماه محروم شدم و لز اردو های تیم مل به دور بودم. تا 27 فروردین سال 1401 که از حضور در اردوهای تیم ملی محروم بودم و بعد از آن برای شرکت در رکورد گیری تیم ملی در تهران حاضر شدم و رنکینگ یک بازی های آسیایی را توانستم بزنم، اما به دلیل تحصیل در مقطع دکترای مدیریت ورزشی به همین دلیل با فدراسیون صحبت کردم که بتوانم در کلاس های دانشگاه حضور پیدا کنم و در اردوهای تیم ملی هم باشم.

وی افزود: فدراسیون به من اعلام کرد که اگر میخواهی در تیم ملی باشی و به مسابقات مراکش بروی باید تمام وقت در اردوی تیم ملی باشی، در این میان من هم به دلیل مهم بودن تحصیلم و همچنین آزمون جامعی که در یش رو داشتم نتوانستم به صورت تمام وقت در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم و از حضور در مسابقات جایزه بزرگ مراکش انصراف دادم. 

مختاری در خصوص برنامه خود برای آینده گفت: تمرینات خودم را ادامه می دهم تا آبان ماه که رکورد گیری تیم ملی برای مسابقات فزاغ امارات و مسابقات سال آینده جهانی که انتخابی پارالمپیک پاریس است شرکت کنم. الان هم وضعیت بسیار خوبی دارم و رنک یک آسیا و رنک دوم جهان را دارم و در حال حاضر فقط مسابقات مراکش را حضور نخواهم داشت و تمریناتم را به صورت انفرادی دنبال می کنم. 

ملی پوش پارادو و میدانی کشورمان با اشاره به دوری یک ساله خود از اردوهای تیم ملی در خصوص عملکرد خود عنوان کرد: من با توجه به این که 6 ماه از اردو های تیم ملی دور بودم و محرومیت باعث شد در تمرینات تیم ملی نباشم از کسانی که در اردوهای تیم ملی بودن بهتر عملکردم و رکورد بهتری داشتم. با لطف خدا هم سال آینده در مسابقات جهانی و مسابقات بازی های آسیایی در 2 رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک شرکت خواهم کرد. 

 

منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است