بانوی ملی پوش: در مسابقات گرندپری مراکش به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال هستم

بانوی ملی پوش: در مسابقات گرندپری مراکش به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال هستم

17 شهریور 1401

 آتنا محمدی های ملی پوش پارادوومیدانی جانبازان و معلولین بیان کرد: اردوهای متعددی را برای حضور قدرتمند در مسابقات گرندپری مراکش پشت سر گذاشتم و تمریناتم را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردم.

وی ادامه داد: بعد از بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین، گرندپری مراکش فرصتی است تا عملکردم را در یک میدان بین المللی ارزیابی کنم. برای اولین بار است که در مسابقات برون مرزی در رده سنی بزرگسالان شرکت می کنم و امیدوارم که بتوانم نتیجه درخشانی را بدست آورم.

محمدی ها افزود: در این مسابقات به دنبال ایستادن روی سکو هستم و تمام تلاشم را به کار می گیرم که این ایستادن با کسب خوش رنگ ترین مدال همراه باشد و بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم.

پرتابگر وزنه تیم ملی کشورمان عنوان کرد: بعد از این مسابقات برای بازی های پاراآسیایی چین آماده می شوم و امیدوارم که در این میدان نیز بتوانم مدال طلا را کسب کنم. مسابقات مراکش به کسب آمادگی ام برای بازی های پاراآسیایی کمک زیادی خواهد کرد و سعی می کنم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنم.

وی اظهار داشت: از طریق یکی از مربیانم با ورزش دو و میدانی جانبازان و معلولین آشنا شدم و بعد از تمرین های زیاد در این رشته همراه تیم ملی در بازی های پاراآسیایی جوانان شرکت کنم و اکنون راهی رقابت های گرندپری مراکش شوم.

ملی پوش دو و میدانی در پایان گفت: از خانواده ام، مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک و مربیانم برای حمایت هایی که داشتند تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم که با کسب نتیجه درخشان، بتوانم به بهترین شکل حمایت های آنها را جبران کنم.

 

منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است