اعزام ۶ پاراتیرانداز به قهرمانی جهان امارات

اعزام ۶ پاراتیرانداز به قهرمانی جهان امارات

2 مهر 1401

رئیس انجمن پاراتیراندازی با اشاره به تغییرات در کادرفنی و حضور دوباره حسین امیری به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی، گفت: تلاش بر این است که حضور موفقی در مسابقات قهرمانی جهان امارات داشته باشیم.

رقیه الله‌کرمی درباره وضعیت تیم پاراتیراندازی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان امارات، اظهار کرد: بعد از بازگشت تیم از جام جهانی کره جنوبی بلافاصله اردو را از ۳۰ شهریور با حضور ۶ تیرانداز در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین آغاز کردیم که این اردو تا ۹ مهر ادامه دارد.

وی درباره حضور دوباره حسین امیری به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی، گفت: وی بعد از توکیو قرار بود مدتی استراحت کنند و سپس دوباره در ترکیب کادر فنی قرار بگیرند، در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم را در قهرمانی جهان امارات همراهی خواهند کرد تا بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی از نسرین شاهی، ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی، خادم عبدل آباد در رشته تپانچه ۱۰ متر بادی و رقیه شجاعی و زهرا غلام‌زاده (در رشته تفنگ) نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی نام برد و گفت: این تیراندازان نفرات اعزامی به قهرمانی جهان امارات هستند، سعی کردیم افرادی را به اردو دعوت کنیم که شانس زیادی برای کسب مدال در امارات داشته باشند و سهمیه ورود به بازی‌های پارالمپیک پاریس را در این تورنمنت کسب کنند.

رئیس انجمن پاراتیراندازی در پایان در خصوص ساره جوانمردی و افت وی در جام جهانی کره جنوبی، گفت: هر چند وی در کره جنوبی مدال نقره کسب کرد، اما این مساله چیزی از ارزش‌های او کم نمی کند و او همچنان یکی از بهترین ورزشکار ما در پاراتیراندازی است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است