قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در آستانه حذف از مسابقات

قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در آستانه حذف از مسابقات

23 مهر 1401

مسعود فلاح: تیم بسکتبال با ویلچر آمل در چند سال گذشته با نام تیم شهروند آمل با حمایت مردم و کمک خیرین در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کرد و معتقد بود که این تیم متعلق به همه مردم آمل و مازندران است.

وی افزود: متأسفانه هرساله مشکلات مالی و حمایت مورد نظر از سوی اسپانسر دغدغه جدی همه تیم‌های ورزشی به خصوص تیم بسکتبال با ویلچر بوده، اما با این وجود تیم روانه مسابقات می‌شد.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل با بیان اینکه تیمش در فصل سپری شده لیگ برتر با نام تیم شهروند آمل به مقام قهرمانی لیگ برتر دسته یافته بود، گفت: این تیم در سال گذشته نیز در جام حذفی کشور با نام تیم شهروند آمل قهرمان شده بود.

۳۰ مهر ماه آخرین فرصت برای اعلام آمادگی

فلاح، با بیان اینکه تیمش به واسطه حضور چندساله بازیکنان آملی و چند بازیکن از شهرهای دیگر کشور به هماهنگی و نظم تیمی خوبی رسیده و با حمایت مالی حداقلی اسپانسرهای جدید می‌تواند دوباره قهرمان لیگ برتر شود، تصریح کرد: تا ۳۰ مهرماه جاری باید قرارداد بازیکنان در هیئت شهرستان و استان ثبت و تحویل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان شود تا کارت بازی بازیکنان برای لیگ صادر شود.

وی افزود: این در حالی است که مسابقات لیگ از ۲۶ آبان ماه شروع خواهد شد و با قرعه کشی که صورت گرفت تیم آمل در هفته نخست میزبان شده است.

پیگیری اداره ورزش آمل تأثیرگذار است

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه تاکنون اداره ورزش و جوانان آمل برای حمایت و پیگیری حامی مالی این تیم چه اقدام‌هایی انجام داده است، گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان با توجه به وضعیت مالی و تعداد بالای تیم‌های ورزشی، توان اسپانسر شدن از تیم‌ها را ندارد، اما قطعاً ورود این اداره برای پیگیری حامی مالی برای تیم بسکتبال بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

فلاح افزود: البته هنوز جلسه‌ای با اداره ورزش و جوانان آمل برگزار نشد وبا این حال تمام امید ودل خوشی بازیکنان معلول و کادر فنی تیم بسکتبال باویلچر آمل، مشخص شدن حامی مالی برای شرکت کردن در مسابقات لیگ برتر است.

اسپانسر نیاید، انصراف قطعی است

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر آمل در عین حال تصریح کرد: اگر تا یک هفته آینده وضعیت حامی مالی مشخص نشود و قرارداد بازیکنان نیز ثبت و به فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ارسال نشود، باید انصراف خودمان را اعلام کنیم.

فلاح اضافه کرد: بالاترین سقف بازیکن لیگ برتری در بسکتبال باویلچر حداقل ۳۵ میلیون تومان است که در مقایسه با تیم‌های دیگر ورزشی اصلاً دیده نمی‌شود و اگر حامی مالی با حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای تیم آمل فراهم شود، این تیم به طور حتم در لیگ قهرمانی را کسب خواهد کرد.

وی یادآور شد: با این وجود بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال باویلچر آمل از ماه گذشته به طور منظم در سالن ورزشی شهید فلاح آمل در حال تمرین و امیدوار به روزهای خوش پیش رو وشرکت در مسابقات امسال لیگ برتر هستند.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است