مسابقات جهانی بوسنی سکوی پرتاب برای بانوان والیبال نشسته

مسابقات جهانی بوسنی سکوی پرتاب برای بانوان والیبال نشسته

23 مهر 1401

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: مسابقات جهانی والیبال نشسته سکوی پرتاب برای بانوان است تا در بازی‌های پاراآسیایی چین سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنند.

معصومه زارعی در ارزیابی از وضعیت بانوان والیبال نشسته برای شرکت در مسابقات جهانی بوسنی، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات یازده مرحله اردو پشت سر گذاشتیم که دوازدهمین مرحله در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین در حال برگزاری است، تیم از نظر آمادگی بدنی و تکتیکی و تاکتیکی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و تمام امکانات لازم از سوی فدراسیون برای پیشرفت بانوان فراهم است.

وی گفت: همان طور که در پارالمپیک توکیو شگفتی ساز شدیم، سعی داریم در مسابقات جهانی بوسنی نیز بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. یقین دارم این مسابقات سکوی پرتابی برای بانوان والیبال نشسته خواهد بود تا در بازیهای پاراآسیایی چین سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنیم.

زارعی تصریح کرد: ۲۲ سال است که در والیبال نشسته فعالیت می کنم و به جرات می توانم بگویم که بهترین تیم را از نظر هماهنگی و انسجام در حال حاضر نسبت به دوره های قبل داریم.

وی افزود: از سال ۹۷ تا به امروز در هیچ تورنمنت برون مرزی حضور نداشتیم و بازیکنان هیچ شناختی نسبت به حریفان جهانی و آسیایی ندارند، البته چون تمرینات منظم و خوبی داشتیم، تلاش بر این است که در بوسنی نیز شگفتی ساز شویم.

وی یکی از دغدغه های بانوان والیبال نشسته‌ عدم حمایت از سوی صندوق حمایت از ورزشکاران عنوان کرد و گفت: در حال حاضر که عضو تیم ملی والیبال نشسته هستم از حقوق اردونشینی برخوردارم، اما بعد از خداحافظی این دغدغه وجود دارد که از هیچ جا حمایت نمی شویم و از حقوق ثابتی برخوردار نیستیم، با وجود این که عنوان دار آسیا هستیم، اما همانند افراد سالم از نظر مالی حمایت نمی شویم.

وی در پایان گفت: اگر مسوولین می خواهند بازیکنان با انگیزه بالایی خود را برای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین آماده کنند باید پشتوانه مالی داشته باشند و تحت حمایت قرار بگیرند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است