تیم ملی والیبال نشسته مردان اعزامی به قهرمانی جهان معرفی شدند

تیم ملی والیبال نشسته مردان اعزامی به قهرمانی جهان معرفی شدند

23 مهر 1401

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تمام تلاش بر این است که برای نهمین بار از قهرمانی خود در بوسنی دفاع کنیم و سهمیه پارالمپیک پاریس را به خود اختصاص دهیم.

هادی رضایی ، در ارزیابی از وضعیت ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان بوسنی در اردوی چالوس، اظهار کرد: در این اردو چون ورزشکاران از حاشیه دور بودند، عملکرد موفقی در اجرای تمرینات داشتند و روند کار راضی کننده بود. البته تلاش ما انجام ۳ دیدار تدارکاتی با تیم‌های شرکت کننده در قهرمانی جهان بود که متاسفانه شرایط برگزاری این مسابقات در ایران فراهم نشد.

او گفت: برای آماده‌سازی بهتر تیم قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، طی توافقی که با تیم‌های آلمان و مصر انجام دادیم، قرار است تیم ایران ۱۰ آبان راهی بوسنی شود و ۲ بازی تدارکاتی با این تیم‌ها قبل از شروع مسابقات داشته باشیم که قطعا انجام این ۲ دیدار در آماده‌سازی تیم تاثیرگذار خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان درباره اولین دیدار ایران در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی، افزود: در این مسابقات ۱۶ تیم حضور دارند که در ۴ گروه ۴ تیمی به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت سهمیه پارالمپیک پاریس به دو تیم اول و دوم اختصاص پیدا خواهد کرد، تیم ایران در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها، ۱۳ آبان به مصاف عراق می‌رود.

رضایی درباره اصلی‌ترین حریفان ایران در قهرمانی جهان، اظهار کرد: بوسنی، برزیل و مصر اصلی‌ترین حریفان ایران هستند که برای راهیابی به فینال رقابت سختی را با این تیم‌ها خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت ملی‌پوشان نیز گفت: تمام بازیکنان در شرایط آمادگی خوبی به‌سر می‌برند و مشکل خاصی از نظر آسیب‌دیدگی نداریم.

رضایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از تیم هماهنگ و منسجمی برخورداریم، تلاش بر این است که برای نهمین بار نیز از قهرمانی خود در جهان دفاع کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان از مرتضی مهرزاد، داوود علیپوریان، حمید عباسی، صادق بیگدلی، مجید لشگری، رمضان صالحی، حسینی جد، حسین گلستانی، میثم علیپور، مهدی بابادی، مسعود امامی، محمد نعمتی و جمال نظری به عنوان نفرات دعوت شده به آخرین اردوی آمادگی مسابقات قهرمانی جهان بوسنی اسم برد و گفت: آخرین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان از سوم آبان در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود و تا ۱۰ آبان قبل از اعزام تیم به بوسنی ادامه خواهد داشت که البته از ۱۳ ورزشکار دعوت شده، ۱۲ نفر عازم این مسابقات می‌شوند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است