فعالیت ۶۵هزار جانباز و معلول کشور در ۱۲رشته ورزشی

فعالیت ۶۵هزار جانباز و معلول کشور در ۱۲رشته ورزشی

1 آبان 1401

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ایران گفت: ۶۵هزار خانم و آقا در ۱۲رشته ورزشی زیر نظر فدراسیون جانبازان و معلولین فعالیت می کنند.

سیدمحمدشروین اسبقیان در مجمع عمومی هیئت جانبازان و معلولین استان گلستان که در سالن اجلاس معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه عملکرد یک ساله هیئت جانبازان و معلولین استان بررسی و برنامه‌های آتی این هیئت جهت تصویب در مجمع تبیین شد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همه برنامه‌های فدراسیون بر اساس برنامه از پیش تدوین شده در حال اجراست، ادامه داد: تمامی اردوها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان‌های مختلف در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه اردوی تیم های ملی دوومیدانی «مردان در خوزستان و بانوان در تهران» و تیراندازی در «تهران» در حال برگزاری است، افزود: تیم ملی والیبال نشسته روز ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برای حضور در رقابت‌های جهانی عازم بوسنی‌وهرزگوین می شود.

اسبقیان با تأکید بر اینکه تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر، خرداد ماه سال ۱۴۰۲ عازم مسابقات خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این رشته‌ها، اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری در حال برگزاری است.

وی مهمترین هدف پیش‌روی فدراسیون جانبازان و معلولین را حضور قدرتمندانه در مسابقات هانگژو چین عنوان کرد و گفت: از هم اکنون نگاه متفاوت به مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ داریم تا بتوانیم بهتر از همیشه حاضر شویم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین اخذ ۲۴ مدال رنگارنگ در پارالمپیک توکیو ژاپن را نشان از شایستگی ورزشکاران کشورمان برشمرد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی منسجم و توجه ویژه به رده‌های سنی پایه در فدراسیون سبب شد تا ورزشکاران نابینا، جانباز و معلول در مسابقات جوانان بحرین رتبه اول را به خود اختصاص دهند.

وی تعداد ورزشکاران فعال در فدراسیون جانبازان و معلولین را ۶۵ هزار نفر در ۱۲ رشته ورزشی عنوان کرد و افزود: استعدادیابی از فاکتورهای مهم است و با توجه به این موضوع مهم، مصوبه ستاد هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به استان‌ها ابلاغ می شود.

نمایندگان ورزشکاران، مربیان و قهرمانان و رؤسای هیئت‌های شهرستانی و مسئولان هیئت‌های دانش آموزی، دانشجویان، بسیج و سایر دست‌اندرکاران ورزش جانبازان و معلولین حاضر در جلسه، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح و راهکارهای افزایش تعامل و همکاری را بیان کردند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است