آغاز دومین اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان در ارومیه

آغاز دومین اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان در ارومیه

30 مهر 1401

دومین اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان با حضور ۲۱ بازیکن از استان‌های مختلف کشور در ارومیه آغاز شد.

وی افزود: این اردو از امروز تا پنجم آبان در سالن ورزشی مجموعه کارگران ارومیه در جریان خواهد بود و بازیکنان زیر نظر مربیان به تمرین تاکتیک‌های مورد نظر خواهند پرداخت.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی اضافه کرد: سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران را در این اردو، علی رعدی از مربیان ارزنده و خوش سابقه کشورمان برعهده دارد.

معروفی با اشاره به حضور ۲۱ بازیکن در این اردوی آمادگی اظهار کرد: در این اردو، دانیال رشیدی از شهرستان پیرانشهر هم بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی حضور دارد.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان با اشاره به شرایط و ظرفیت های خوب آذربایجان غربی برای میزبانی اردوهای تیم های ملی و توانایی ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا و کم شنوا ادامه داد: علاو بر رشیدی، بازیکنانی از تهران، اردبیل، خوزستان، قزوین، گیلان، مازندران، هرمزگان و سمنان در این اردو حضور دارند.

معروفی ضمن تقدیر از حسن توجه فدراسیون و شخص ریاست محترم برای واگذاری میزبانی‌ها به آذربایجان‌غربی ، مجموعه مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان و زحمات اداره کل تعاون و مجموعه ورزشی کارگران، بسیج ورزشکاران ، اتوبوسرانی ارومیه، هیات پزشکی، کمیته داوران هیات فوتبال، اصحاب رسانه، همکاران هیات، مربیان و همه بزرگواران یادآور شد: این اردو در راستای ایجاد آمادگی بیشتر برای حضور تیم در مسابقات آسیایی کره جنوبی که اواخر پاییز برگزار می‌شود، تشکیل شده است.

گفتنی است ؛ آذربایجان غربی از جمله استان‌های فعال در حوزه ورزش‌های ناشنوایان است و چندین بازیکن ملی پوش در رشته‌های مختلف دارد و هیات استانی هم جزو هیات‌های برتر کشوری می باشد.

 

منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است