انتقاد کاپیتان والیبال نشسته از نبود پزشک و ماساژوردر کنار تیم ملی

انتقاد کاپیتان والیبال نشسته از نبود پزشک و ماساژوردر کنار تیم ملی

5 آبان 1401

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: با وجود این که قهرمان جهان و پارالمپیک هستیم، اما متاسفانه در تمام اردوها از داشتن پزشک و ماساژور محروم هستیم.

داوود علیپوریان، درباره وضعیت تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی، اظهار کرد: با اردوهای خوبی که در شهرهای مختلف داشتیم تیم در شرایط آمادگی خوبی قرار دارد و انسجام و همدلی بین بازیکنان برقرار است.

وی گفت: آخرین اردو برای شرکت در قهرمانی جهان در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین در حال برگزاری است و این اردو تا 10 آبان قبل از اعزام تیم به بوسنی ادامه خواهد داشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: در این مسابقات چون سهمیه پارالمپیک پاریس بین تیم های اول و دوم توزیع می‌شود، کار سختی را پیش رو داریم و برای کسب عنوان قهرمانی باید تلاش کنیم تا جایگاه خود را از دست ندهیم.

علیپوریان در پاسخ به این پرسش که چقدر بازیکنان از نظر مهارت‌های روانی آماده شرکت در قهرمانی جهان بوسنی هستند، خاطرنشان کرد: هر چند بازیکنان به دلیل حضور در اردوهای پی در پی و تمرینات پرفشار خسته هستند، اما این مساله تاثیری در عملکرد آنها ندارد و سعی می‌کنند مشکلات و کمبودها را تحمل کنند تا بهترین نتیجه در بوسنی رقم بخورد.

وی همچنین با انتقاد نسبت به نبود پزشک و ماساژور در کنار تیم ملی والیبال نشسته در اردوهای آماده‌سازی، گفت: با وجود این که از ابتدای سال تاکنون دهمین اردوی آماده‌سازی را سپری می‌کنیم و علیرغم آسیب‌دیدگی‌ها، متاسفانه از وجود پزشک در کنار تیم محروم هستیم، حتی بعضی وقت‌ها به دلیل بالا بودن حجم تمرینات نیاز به ماساژور داریم که به این مساله نیز توجهی نمی‌شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در پایان افزود: واقعا جای تعجب دارد تیمی که چندین سال قهرمان جهان و پارالمپیک است چرا توجه زیادی به آن نمی‌شود. برای تداوم قهرمانی باید از حداقل امکانات برخوردار باشیم تا بازیکنان انگیزه کافی برای انجام تمرینات داشته باشند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است