تلاش فوتسالیست‌های ناشنوا برای افتخارآفرینی در مالزی

تلاش فوتسالیست‌های ناشنوا برای افتخارآفرینی در مالزی

4 آبان 1401

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با اشاره به اعزام ۱۲ فوتسالیست زیر ۲۱ سال به مسابقات جهانی مالزی، گفت: هر چند این رقابتها برای اولین بار در این رده سنی برگزار می‌شود و بازیکنان تجربه تورنمنت برون مرزی را ندارند، اما تلاش کسب بهترین جایگاه در جهانی مالزی است.

علیرضا رعدی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال برای شرکت در مسابقات جهانی مالزی، اظهار کرد: برای آماده‌سازی این تیم ۶ مرحله اردو پیش‌بینی کردیم که دومین مرحله با حضور ۱۵ ورزشکار در ارومیه برپا می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در حال حاضر تیم در شرایط خوبی بسر می‌برد و تلاششان بر این است که در اولین حضور بین‌المللی خود بهترین جایگاه را در مالزی کسب کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که نفرات اعزامی به جهانی مالزی چه زمانی مشخص خواهد شد، افزود: برای این که بتوانیم تیم قدرتمند و خوبی را عازم این رقابتها کنیم، از بین ۶۶ ورزشکاری که از دل مسابقات قهرمانی کشور شناسایی شده بودند، ۱۶ نفر به اولین مرحله اردوی آمادگی دعوت شدند که این تعداد در هر مرحله اردوی آمادگی ریزش می‌کنند تا ۱۲ نفر اعزامی به جهانی مالزی مشخص شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان تصریح کرد: چون این مسابقات برای اولین بار در رده سنی زیر ۲۱ سال برگزار می‌شود، هیچ شناختی نسبت به حریفان جهانی نداریم و با دست خالی در این مسابقات حاضر خواهیم شد، البته فوتسالیست‌های دعوت شده به اردوی آمادگی جزو بهترین‌ها هستند و هدف آنها حضور پررنگ و مطرح شدن برای اولین بار در سکوی جهانی است.

رعدی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان، خاطرنشان کرد: در این مسابقات به منظور پشتوانه سازی در فوتسال ناشنوایان، هر تیم ملزم بود که از ۲ ورزشکار جوان خود نیز استفاده کند که در پایان این رقابتها، ۳ نفر از فوتسالیست‌های جوان که از هر نظر آماده شرکت در جهانی مالزی بودند، شناسایی و به تیم ملی دعوت شدند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است