امضا قرارداد همکاری مشترک شهرداری و مجتمع رعد

امضا قرارداد همکاری مشترک شهرداری و مجتمع رعد

26 بهمن 1395

با حضور شهردار منطقه 11 و مدیرعامل مجتمع رعد به اتفاق جمعی از مسؤولان هر دو مؤسسه قرارداد همکاری و واگذاری ساختمان بازارچه شهدای عباسی به امضا رسید.

 

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 در این مراسم با اشاره به برنامه­ های در دست اقدام شهرداری به منظور توانمندسازی افراد دارای معلولیت، افزود: در بودجه سال 1396 مبالغ قابل توجهی برای تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهری به تجهیزات مسافران دارای معلولیت اختصاص داده شده­است به گونه­ ای که اتوبوس­های مناسب­ سازی شده در تمام خطوط تردد کنند.

 

وی با اشاره به استعدادهای منطقه11 که 3 مدرسه استثنایی را در خود جای داده ­است، افزود: این منطقه با توانایی ­هایی که در خود دارد، بستر مناسبی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت محسوب می­شود، از طرف دیگر احداث بیمارستان توانبخشی اخوان و بیمارستان در حال فعالیت روزبه، ظرفیتی را فراهم می­آورد که با توان و تجربه مجتمع رعد و احداث مرکز توانمندسازی افراد دارای معلولیت، منطقه11 را به یک الگوی موفق شهری برای حمایت از توان­یابان تبدیل کنیم.

 

منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد با ابراز خرسندی از توافق به عمل آمده برای حمایت بیشتر از توان­یابان شهر، افزود: تمام برنامه­های رعد بر پایه تأمین و توسعه حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت تعریف شده­ و آموزش­های ما به گونه­ای برنامه­ریزی می­شود تا در پایان دوره کارآموزان و هنرجویان با اعتماد به نفس حقوق اجتماعی خود را مطالبه کنند. 

 

وی با اشاره به رویکرد رعد به حمایت از توان­یابان، افزود: استقلال افراد دارای معلولیت و نیز کاستن از فشارهای روحی خانواده از اولویت ­های مجتمع رعد است که این برنامه ­ها به زودی در ساختمان بازارچه شهدای عباسی با جدیت، پی­گیری می­شود.

 

در حاشیه این دیدار دکتر سید مجید حلاج­ زاده رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور و مشاور حقوقی مجتمع رعد با تأکید به توجه به سرمایه­ گذاری روی ایرانیان خارج از کشور در حل مشکلات شهری و اجتماعی، افزود: مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور این توان را دارد تا سرمایه­ گذاران خارجی را در طرح­های اقتصادی دعوت به همکاری نماید.

 

وی با ابراز علاقه برای مشارکت در طرح­های سرمایه­ گذاری منطقه11، افزود: به زودی جلسه­ای برای بررسی طرح­های این منطقه برگزار خواهد کرد و طرح­های توجیهی و اقتصادی را با توجه به حساسیت­ های سرمایه­ گذاران تنظیم می­کند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر

News Categories

Susbscribe to Raad Newsletter
Please enter your email address and
click on Subsribe button
All rights reseved for Raad Charity.
website is designed and developed by