تسهیل دسترسی نابینایان به سایت‌های مختلف با نرم افزار بومی

تسهیل دسترسی نابینایان به سایت‌های مختلف با نرم افزار بومی

2 آبان 1401

یکی از شرکت‌های دانش بنیان محصولی برای دسترسی نابینایان به صفحات وب را به بازار معرفی کرده است.

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان توانسته سه محصول "دستیار اینترنتی و وب بروزر مخصوص نابینایان"، "پلتفرم ابری مدیریت وایفای عمومی" و "دیجیتال ساینیج ابری" را توسعه دهد.

سرویس دستیار اینترنتی و وب بروز ویژه نابینایان محصولی است که فرآیند دسترسی به صفحات سایت‌های مختلف را برای نابینایان ساده‌تر کرده و امکان خوانش متن آن صفحه را برای آنها فراهم می‌کند.

پلتفرم ابری مدیریت محصولی دانش بنیانی است که راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرها محسوب می‌شود و به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می‌دهد تا به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان به‌روزرسانی کنند.

نمایش محتوا روی نمایشگرها برای اهداف متنوعی استفاده می‌شود که از جمله آن می‌توان به اطلاع‌رسانی به مراجعین و کارمندان، نمایش تبلیغات، تعامل بهتر، بهبود تجربه کاربری، برندسازی و ... اشاره کرد.

در نرم افزار دیجیتال ساینیج ابری شرایطی فراهم شده تا با فعال ساختن انواع ویجت‌های متنوع(نزدیک به 50) و استفاده از داده‌ها و سرویس‌های جانبی به راحتی رسانه‌ای پویا و اثر بخش را بر روی نمایشگرها راه اندازی کرد. ارائه بستری مناسب جهت ارائه محتوای تبلیغاتی و سازمانی به صورت یکپارچه و هوشمند با قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور از قابلیت های مهم رایبرد است.

از مهمترین مشتریان این سیستم می‌توان به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هلدینگ‌ها، بانک ها، بیمارستان‌ها و دانشگاه ها اشاره کرد.

محصول دستیار اینترنتی در حال حاضر به شرکت‌های مختلف ارائه شده  است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است