حضور مجتمع رعد در کمپین دکمه­ ها و ستاره­ ها

حضور مجتمع رعد در کمپین دکمه­ ها و ستاره­ ها

30 اردیبهشت 1395

با ابتکار شرکت مادیران طرح فراگیر دکمه­ های سحرآمیز – ستاره­ های مهرآمیز با اهداف پرهیز از هزینه­ های گزاف چاپ هدایای تبلیغاتی بلااستفاده و عمل مسئولیت­های اجتماعی با تشریک مساعی مؤسسات خیریه؛ بنیاد امور بیماری­های خاص، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، موسسه خیریه نیک آفرینان غدیر، خدمات بهزیستی وردآورد و مؤسسه حیات وحش میراث پارسیان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در مراسم پایانی کمپین دکمه­ ها و ستاره­ها که با حضور مؤسسات خیریه همکار گروهی از اصحاب رسانه­ و شرکت­های مشارکت کننده در این طرح برگزار شد، مدیر بازرگانی مادیران با بیان این نکته که شرکت در ایفا نقش اثربخش­تر و کارآمدتری در فعالیت­های اجتماعی بود، افزود: بر اساس آمارهای رسمی در حال حاضر 17000 مؤسسه نیکوکاری و خیریه رسماً در کشور فعالیت می­کنند و رسانه­ های اجتماعی و طرح­های فراگیری می­توانند کمک مؤثری به تحقق اهداف مؤسسات خیریه داشته باشند.

 

وی افزود: بدین منظور مادیران شرایط لازم را برای حضور همه هموطنان اعم از اشخاص و سازمان­ها را فراهم کرد تا با یک دکمه، ستاره امید را برای تعدادی از مددجویان روشن کنند و به هر تعداد که تمایل داشتند کارت تبریک بخرند و مبلغ آن را به یکی از مؤسسات خیریه اهدا کنند. همچنین علاوه بر بسته مجازی، امکان دریافت کارت تبریک واقعی هم وجود داشت تا هر یک از کارت­ها را که مزین به آثار هنری هنرمندان معاصر ایرانی بود برای هر کدام از دوستان و خویشاوندان خود ارسال و آنها را از این طرح آگاه کنند.

 

علیزاده با اشاره به برگزاری نخستین دوره کمپین دکمه­ های سحر­آمیز – ستاره­های مهرآمیز، افزود: جمع­ آوری مبلغ بیش 400 میلیون ریال و توزیع آن بین 5 مؤسسه خیریه این امید را به برگزارکنندگان داد که در سال­های بعد این طرح با استقبال گستره­تری از سوی نیکوکاران مواجه شود.

 

وی در بخشی از سخنانش با قدردانی از شرکت­هایی که در برگزاری این طرح مادیران را یاری کردند، گفت: شرکت دنیا پردازش مبنا، شرکت شبکه آفتاب و  مجموعه فرهنگی دیرین دیرین به پیشرفت کمپین کمک زیادی کردند و در پایان 821 مورد کمک به میزان 410 میلیون و 500 هزار ریال جمع آوری شد.

 

شایان ذکر است در این مراسم که از سوی مجتمع رعد همکاران روابط عمومی شرکت کرده بوند، محمدرضا دشتی با حضور در جایگاه چک نقدی کمک به خیریه رعد را دریافت کرد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است