همکاری مشترک برای افزایش ظرفیت اشتغال توان­یابان

همکاری مشترک برای افزایش ظرفیت اشتغال توان­یابان

19 اردیبهشت 1395

در نشست کاری مدیرعامل مجتمع رعد و مسؤولان انجمن آسیب نخاعی استان تهران راه­های همکاری دو جانبه به ­ویژه در بخش اشتغال توان­یابان آسیب های نخاعی بررسی شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ همزمان با بازدید منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع رعد از انجمن آسیب نخاعی استان تهران که توسط رضا سخن سنج و محمد­رضا دشتی اعضا روابط عمومی همراهی می­شد اهم فعالیت­های حمایتی و آموزشی انجمن آسیب نخاعی استان تهران به وسیله فاطمه قمیشی مدیرعامل مؤسسه تشریح شد.

 

در این نشست مشورتی که فاطمه قمیشی مدیر عامل، مهوش ادیب رییس هیأت مدیره و چند نفر دیگر از مسولان انجمن آسیب نخاعی تهران حضور داشتند پس از معرفی اجمالی فعالیت­های انجمن و نیز سوابق همکاری با مجتمع رعد در زمینه ارائه خدمات توانبخشی به توان­یابان آسیب نخاعی، تأکید شد سطح همکاری های مشترک در پروژه­ های آموزشی توسعه یابد.

 

همچنین با توجه به ارتباط انجمن با انجمن آموزشی نعنا از کشور ژاپن که سینمارهای آموزشی متعددی با موضوع افراد دارای معلولیت به دعوت انجمن آسیب نخاعی در تهران برگزار کرده­اند برای همایش آینده نمایندگانی از مجتمع رعد در این جلسه شرکت کنند.

 

به پیشنهاد منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد و موافقت فاطمه قمیشی مدیر عامل انجمن آسیب نخاعی مقرر شد، اعضا تحت پوشش  انجمن با مراجعه به وب­سایت واحد کارآفرینی مجتمع رعد به نشانی: www.social-ent.ir از تسهیلات پیش­بینی شده و فرصت­های شغلی ارایه شده بهره­مند شوند.

 

بر اساس تفاهم انجام گرفته از این پس اعضای انجمن آسیب نخاعی تهران پس از ثبت نام در بانک اطلاعات اشتغال توان­یابان؛ می توانند از خدمات دفتر کارآفرینی مجتمع رعد بهره مند شوند.

 

در پایان این نشست موافقت شد جلسه مشترکی بین 2 مؤسسه خیریه و سازمان و هلال احمر و اورژانش تهران برگزار شود تا در زمینه آموزش­های حیاتی نحوه رفتار و کمک به آسیب­ دیدگان تصادفات و حوادث طبیعی توافقات اجرایی صورت پذیرد. با ارایه آموزش به امدادگران و گروه­های مردمی در مواجه با افراد دارای معلولیت یا آسیب دیده نرخ آسیب دیدگان ضایعه نخاعی کاهش چشم­گیری خواهد یافت.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است