بازدید مدیر عامل مجتمع رعد از انجمن خانواده ناشنوایان ایران

بازدید مدیر عامل مجتمع رعد از انجمن خانواده ناشنوایان ایران

19 اردیبهشت 1395

به­ منظور ارتقا سطح همکاری­های مشترک و شناخت دقیق از توانایی­های انجمن خانواده ناشنوایان ایران، منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع رعد با حضور در این انجمن از نزدیک در جریان فعالیت­ها و خدمت ­رسانی به مددجویان قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ با هدف تقویت روابط حرفه­ای و هم افزایی توان سازمان­های مردم نهاد درخدمت­ رسانی هر چه  بهتر به افراد دارای معلولیت، منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع رعد که از آغاز سال سلسه نشست­هایی را با مدیران انجمن­های فعال کشور برگزار کرده است که در جدیدترین رویداد وی با حضور در انجمن خانوداه ناشنوایان ایران با مسؤولان این انجمن به گفت­وگو پرداخت.

 

بر اساس این گزارش مدیرعامل رعد ضمن تأکید بر ضرورت همکاری­های مشترک سمن­های حوزه معلولان، افزود: همکاری برای ارتقا سطح خدمات به مددجویان در بسیار از موارد اجتناب­ ناپذیر است به عنوان مثال در پایان سال گذشته اگر همکاری داوطلبانه انجمن خانوداه ناشنوایان ایران در مراحل آماده­سازی تیم ملی ابی­لیمپیک اتفاق نمی­افتاد، یقیناً مجتمع رعد در اعزام این تیم به مسابقات جهانی فرانسه با مشکلات فراوانی مواجه می­شد.

 

پناهی همچنین افزود: مجتمع رعد با راه ­اندازی وب­سایت کاریابی برای افراد دارای معلولیت این امکان را فراهم کرده تا عزیزان توان­یاب با ثبت نام  در این سایت و پر کردن  فرم کاریابی زمینه جستجو و ارایه فرصت­های شغلی افراد دارای معلولیت فراهم نمایند. بنا بر این دوستان ناشنوا هم می­توانند با مراجعه به این سایت از خدمات آن در زمینه کاریابی و توانمندسازی خود بهره­ مند شوند.

 

مدیر عامل مجتمع رعد در پایان پیشنهاد کرد: انجمن خانوداه ناشنوایان ایران برای تسریع در برقراری ارتباط با افراد ناشنوا یک دوره آموزش زبان اشاره را در خیریه رعد برگزار کند تا علاقه­ مندان به این گروه از شهروندان کمک­های مؤثرتری به جامعه هدف ارایه دهند.

 

در این نشست که رضا غلامی از مدیران بهزیستی کشور، رضا محمودی مدیرعامل، اکرم سلیمی مدیر اجرایی و فاطمه سالاریه از رابط ناشنوایان انجمن خانواده ناشنوایان ایران حضور داشتند، پیشنهاد برگزاری کلاس زبان اشاره به­ صورت فشرده مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد در اولین فرصت یک دوره برای تعداد حدود برگزار شود.

 

شایان ذکر است، انجمن خانواده ناشنوایان ایران که از اردیبهشت سال 1351 کار خود را آغاز کرده از جمله مؤسسات فعال در حوزه افراد دارای معلولیت است که برای احیای حقوق افراد ناشنوا، برخورداری ناشنوایان از فناوری­های پیشرفته، تحقق اصل تساوی با سایر افراد در زمینه آموزش، اشتغال، درمان، بیمه و... تلاش می­کند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است