حمایت 136 نفر از پروژه تجهیزکارگاه خیاطی رعد کرمانشاه

حمایت 136 نفر از پروژه تجهیزکارگاه خیاطی رعد کرمانشاه

8 اردیبهشت 1395

سومین پروژه مشترک وب سایت مهربانه( سرویس جمع­ آوری حمایت­های مردمی برای مؤسسات خیریه رسمی ) و خیریه رعد که با هدف تجهیز گارگاه خیاطی رعد کرمانشاه اجرا شده بود با جلب مشارکت 136 نفر نیکوکار با موفقیت به اتمام رسید.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ به منظور توانمند­سازی مرکز نو­تأسیس رعد کرمانشاه و راه­ اندازی کارگاه خیاطی آن مرکز، پروژه " تجهیزکارگاه خیاطی رعد کرمانشاه " با اعتباری معادل 50 میلیون ریال در وب سایت مهربانه به اجرا گذاشته شد که با جلب مشارکت جمعی از شهروندان نیکوکار و تأمین هزینه این فعالیت انسان دوستانه با موفقیت به اتمام رسید.

 

براساس این گزارش پروژه تجهیز کارگاه خیاطی رعد کرمانشاه سومین پروژه مشترک مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با وب سایت مهربانه است که به مورد اجرا گذاشته شده است و پیش از این پروژه تهیه بالابر خانگی با اعتباری معادل 25 میلیون ریال و پروژه خرید کامپیوتر برای تجهیز سایت آموزش مهارت­های کامپیوتری با اعتباری معادل 210 میلیون ریال اجرا شده بود.

 

 

مجتمع ضمن قدردانی از تک تک عزیزانی که در آخرین پروژه جمع آوری کمک­های مردمی برای  راه اندازی  و حمایت از اشتغال توان­یابان استان کرمانشاه مشارکت کردند، از مسؤولان وب سایت مهربانه که با فراهم آوردن بستری اطمینان­ بخش در فضای مجازی به ترویج فرهنگ نیکوکاری کمک می­کنند، صمیمانه تشکر می­کند.

 

شایان ذکر است وب سایت مهربانه تا کنون 48 پروژه برای حمایت از 23 مؤسسه خیریه اجرا کرده است که از این تعداد 42 پروژه با اعتباری معادل 2 هزارو 290 میلیون ریال باموفقیت به اتمام رسیده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است