سیب سلامت در دست توان یابان رعد

سیب سلامت در دست توان یابان رعد

7 اردیبهشت 1395

باهمت سرای محله شهرک غرب و مدیریت اجتماعی ناحیه 7 شهرداری منطقه 2 در ایام هفته سلامت، پایگاه یک روزه مشاوره­ های بهداشتی و درمانی در مجتمع رعد برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ با هدف انتقال اطلاعات پای ه­ای امور بهداشتی و درمانی میزهای مشاوره فیزیوتراپی، تست قند خون، مامائی و پزشکی توسط همیاران سرای محله شهرک غرب درخیریه رعد برپا شد و توان­یابان مجتمع رعد ضمن حضور در فضای باز ساختمان این مؤسسه خیریه از خدمات ارایه شده، نهایت استفاده را به عمل آوردند.

 

براساس این گزارش در برنامه پایش سلامت افراد دارای معلولیت، توان­یابان مجتمع رعد به تناسب نیاز شخصی از توصیه­ های پزشکی و تخصصی استفاده کردند و به نشانه مشارکت در این طرح فراگیر به هر نفر یک سیب سلامت اهدا شد.

 

شایان ذکر است هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت با شعار غلبه بر دیابت برگزار می­شود و مباحثی چون عزم ملی برای تحقق اهداف سند بیماری­های غیر واگیر، بهداشت عمومی، فعالیت بدنی، ورزش و سلامت، غلبه بر دیابت با تحرک و تغذیه سالم، سلامت، نقش غذا و دارو، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در حوزه سلامت و آموزش، خود مراقبتی و سلامت را مورد توجه قرار داده است.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است