در ضمن بازدید از انجمن علمی و آفرینش­های هنری معلولان ایران توافق شد

در ضمن بازدید از انجمن علمی و آفرینش­های هنری معلولان ایران توافق شد

1 اردیبهشت 1395

توسعه همکاری­های مشترک حوزه توان­یابان

به منظور شناخت توانمندیها و زمینه ­های مشترک همکاری، منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به اتفاق چند نفر از مدیران این مؤسسه از انجمن  علمی و آفرینش­های هنری معلولان ایران بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این نشست که مهندس منصور برجیان مدیرعامل، مهندس سعید برنچی عضو هیأت مدیره، علی نقد­لو عضو هیأت مدیره و دکتر علی ملک­پور مشاور مدیرعامل آن انجمن حضور داشتند، ابتدا مهندس برجیان ضمن ارایه گزارشی از فعالیت­های علمی و فرهنگی انجمن، افزود: انجمن علمی و آفرینش­های هنری معلولان ایران و شرکت تولیدی تجهیزات توانبخشی توان همگام درکنار یکدیگر خدمت­ رسانی به جامعه توان­یابان را در دستور کار خود دارند و شرکت تولیدی تجهیزات توانبخشی توان همگام وظیفه تأمین بودجه مورد نیاز انجمن را برعهده دارد.

 

 

وی با تأکید بر فعالیت­های فرهنگی حوزه معلولان، افزود: انجمن در طول فعالیتش علاوه بر برگزاری جشنواره هنری فیلم " آوا" عناوین متعددی از کتاب­های این حوزه را منتشر کرده است. همچنین ویرایش دوم کتاب" معرفی نوابغ و مشاهیر معلول جهان " با جمع آوری مشاهیر ایران از 200 نفر به 700 شخصیت علمی، هنری و فرهنگی افزایش یافته به­ زودی مراحل فنی را پشت سر می­گذارد و پیشنهاد کردیم، رونمایی این اثر در سالن همایش رعد برگزار شود.

 

مدیرعامل انجمن علمی و آفرینش­های هنری ضمن برشمردن توانایی­های مجتمع رعد و گام­های مثبتی که این مؤسسه برای جامعه معلولان کشور برداشته؛ افزود: ما رعد را خانه خودمان می­دانیم و آمادگی داریم در اجرا طرح­های انجمن در هر سطح و کیفیتی که رعد مایل باشد با این مؤسسه همکاری کنیم.

 

سپس مهندس برجیان به تشریح طرح مشترک رعد و انجمن پرداخت و افزود: پیش از آغاز سال جدید در کارگروه تحقیقات توانبخشی که در مرکز آموزش علمی کاربردی رعد برگزاری می­شد، تعهد کردیم در مرحله نخست با مشارکت انجمن و شرکت توان همگام طرح تعمیر و سرویس ویلچر توان­یابان رعد با همکاری مجتمع اجرا کنیم که امروز به مناسبت این بازدید، آغاز این طرح را اعلام و امیدواریم در آینده این طرح را برای توان­یابان عزیز تهران به مورد اجرا بگذاریم.

 

مهندس برجیان در خاتمه به زمینه­ های مشترک از جمله: جشنواره کتاب معلولان، جشنواره لباس معلولان و همایش کاربردی نگهداری و استفاده صحیح از تجهیزات کمک حرکتی و توانبخشی اشاره کرد و افزود: زمینه همکاری در تمام این طرح­ها وجود دارد.

 

در ادامه منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد ضمن قدردانی از تلاش­های ارزشمند انجمن­های هنری معلولان ایران، افزود: مهندس برجیان شخصیت برجسته ­ای هستند که پیش آنکه من از سوئد به ایران برگردم و مسؤولیت مدیرعاملی مجتمع رعد را قبول کنم از طریق اینترنت با ایشان و فعالیت­هایش آشنا شده بود و همواره در سایت­های اینترنتی از وی به نیکی یاد می­شد.

 

مدیرعامل مجتمع رعد در ادامه افزود: هدف نهایی مجتمع رعد فراهم آوردن زندگی با کیفیت برای افراد دارای معلولیت است و در این مسیر از هر پیشنهاد همکاری مشترکی به گرمی استقبال می­کند.

 

شایان ذکر است، در خاتمه این ملاقات از بخش­های مختلف انجمن از جمله: فروشگاه و نمایشگاه تجهیزات توانبخشی و کتابخانه تحویل در محل بازدید شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است