اردوی تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین در دیزین برگزار می شود

اردوی تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین در دیزین برگزار می شود

6 دی 1395

این تمرینات به منظور آماده سازی اسکی بازان جانباز و معلول برای حضور در رقابت های بین المللی است که به میزبانی ایران برگزار می شود.

 

عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین در خصوص این تمرینات گفت: ملی پوشان تمرینات خود را از 8 دی آغاز می کنند و مسابقات نیز از 14 دی آغاز می شود.

 

وی افزود: مسابقات اسنوبرد، 14 و 15 دی ماه، مسابقات آلپاین (مارپیچ بزرگ)  19 و 20 دی و مسابقات آلپاین (مارپیچ کوچک) 27 و 28 دی ماه برگزار می شود و در فواصل بین مسابقات نیز تمرینات تیم ملی در جریان خواهد بود

.

مسئول انجمن اسکی خاطرنشان کرد: در این اردو برای اولین بار شاهد حضور یک بانوی ملی پوش نیز خواهیم بود و خانم صدیقه روزبه از استان البرز در تمرینات حضور دارد و امیدواریم در آینده نزدیک تعداد بیشتری از بانوان در این رشته فعال شوند.

 

امیررضا رضوی‌عرب، اصلان کبیری (آذربایجان‌شرقی)، ابوالفضل خطیبی (مازندران) سیدمهدی حسین‌زاده، مرتضی شیری(آذربایجان‌غربی)، علی رحیمی،میلاد بدری،مهدی طهماسبی(فارس)، سیداحمد جعفری، حسن‌میرزا حسینی، جواد سولقانی، پژمان مزینانی، حسین سولقانی، پوریا خلیل‌تاش،مسعود سراجی فردین،احمد ساوه ای(البرز)، مهدی پهناور، رمضان علی جیرودی، اشکان لطیفی، امیر اردلان طاوسی، اردوان ساوه شمشکی، ابوالفضل مدائن(تهران) ملی پوشان دعوت شده به این تمرینات هستند که از 7 دی وارد پیست دیزین می شوند.

تمرینات این ملی پوشان زیر نظر صادق کلهر (سرمربی آلپاین)، عیسی ساوه شمشکی (سرمربی اسنوبرد) و مهدی سولقانی، مهدی مقدید و بهروز کلهر (مربیان تیم ملی) برگزار می شود. عیسی ساوه شمشکی، سرپرستی این اردو را که از 8 تا 29 برگزار می شود، بر عهده دارد.

منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است