تجليل از مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد

23 آبان 1389

به همت موسسه خيريه امداد دارويي و درماني مدد 15 موسسه و مركز خيريه مورد قدرداني قرار گرفتند.


به گزارش روابط عمومي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد؛ در اين مراسم كه به مناسبت گراميداشت دكتر سيد جواد قهاري در خانه هنرمندان برگزار شد، انجمن‌ها و موسساتي نظير: مركز حمايت از بيماران سرطاني، آلزايمر، ام اس، حمايت از بيماران ضايعه نخاعي، ديابت، عصاي سفيد وحدت، نيكوكاري رعد، بهنام دهش‌پور و ... شركت كرده بودند.


 


مهندس عليرضا قهاري مديرعامل موسسه امداد دارويي و درماني مدد با يادآوري پيشينه اين موسسه خيريه اظهار كرد: مؤسسه خيريه مدد از سال 1380 با هدف ياري رساني به بيماران نيازمند تأسيس شده است وطي اين سال‌ها كمك و امداد به افراد مستمند و كم‌توان را با حمايت‌هاي دارويي و درماني سرلوحه فعاليت‌هاي خويش قرار داده است.


 


وي در ادامه افزود: كمك به ساخت و تجهيز مراكز بهداشتي درماني حمايت از پژوهشگران و محققان بهداشت، دارو و درمان و امداد‌رساني در حوادث غيرمترقبه و طبيعي از ديگر خدمات اين موسسه محسوب مي‌شود.


 


مهندس قهاري در ادامه اظهار كرد: اين مراسم به مناسبت آغاز نهمين سال فعاليت‌ موسسه خيريه مدد و اولين دوره جايزه دو سالانه دكتر سيد جواد قهاري بنياد گذار موسسه‌ي مدد و از پزشكان نيكوكار كشور برگزار مي‌شود.در بخش پاياني اين مراسم به 15 موسسه و خيريه برتر به رسم يادبود جوايز و لوح تقدير اهدا كردند.


 


مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد در اين مراسم به دليل تلاش بي‌وقفه در اجراي نيات انسان دوستانه و اهداف عاليه مورد تجليل برگزاركنندگان قرار گرفت.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است