کارآموزان مجتمع رعد در بازارچه برج نگار شرکت می کنند

12 بهمن 1390

بازارچه برج نگار که با هدف عرضه محصولات فرهنگی، زیورآلات، صنایع دستی و ... به مدت 10 روز از تاریخ 15 تا 25 بهمن در ساختمان این برج مسکونی واقع در میدان ونک خیابان نگار برگزار می شود. از کارآموزان مجتمع رعد دعوت کرده است تا در این بازارچه مشارکت کنند.


  


 به گزارش روابط عمومی رعد با نزدیک شدن به ایام پایان سال بازارچه های محلی در گوشه و کنار شهر برپا می شود و در برخی از این بازارها غرفه هایی را به مؤسسات خیریه و نیکوکاری اختصاص می دهند که بازارچه برج نگار یکی از همین بازارهای محلی است.


  


 کارآموزان و هنرجویان رعد با حضور بازارچه برج نگار محصولات کارگاه های خیاطی، جواهرات مهره‌ای، معرق، نقاشی و ... را به بازدید کنندگان عرضه خواهند کرد.


 


  


همزمان با برگزاری بازارچه برج نگین واحد عضویت مجتمع رعد که توسط گروه همیاری جوانان اداره می‌شود علاوه بر ثبت نام از داوطلبان فعالیت در این مجتمع نیکوکاری، نسبت جمع آوری کمک های مردمی اقدام خواهد کرد.


 


 


دوستداران مجتمع رعد با حضور در این بازار می توانند آخرین اطلاعات و اخباری که در خبرنامه شماره 3 چاپ شده را مشاهده و مطالعه کنند. همچنین بروشور عملکرد سالانه مجتمع رعد که اخیراً منتشر شده در غرفه مجتمع رعد به شهروندان نیکوکار عرضه خواهد شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است