دومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان برگزار شد

30 اردیبهشت 1395

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان دیروز با مشارکت موسسه خيريه کهريزک و فدراسیون روستایی و بازهای بومی محلی، با هدف تکریم سالمندان دور از خانواده به عنوان یک برنامه فرهنگی، ارزشی و عام المنفعه روز یکشنبه ۲ خرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۰ لغایت ۱۷ در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود.


 


جشنواره جوانان دیروز سعی دارد با یادآوری حس خوب دوران جوانی و القاء حس توانمندی در این قشر و همچنین ارائه بازی های بومی ، محلی فراموش شده نشاط و شادابی در قشر سالمندان متمرکز در آسایشگاه را فراهم آورد.


 


این برنامه توسط ۱۵۰ نفر از نمایندگان اقوام مختلف استان های اردبیل، کردستان،لرستان،گیلان، چهارمحال و بختیاری، فارس، آذربایجان غربی، خوزستان، مازندران،البرز،تهران، گلستان،خراسان شمالی، اصفهان و کرمان برگزار می شود که نمایندگان هر استان با لباس های محلی و سنتی ، بازی ، موسیقی ،پخت نان و آش محلی خود را که با شرائط روحی و جسمی سالمندان همخوانی داشته باشد را به نمایش خواهند گذاشت تا نقشی کوچک در همدلي با معلولان وسالمندان را ایفا نمايند.


 


گفتنی است جشنواره بازی های بومی و محلی در دو بخش صبح و عصر ، همزمان با نیمه شعبان در آسایشگاه خیریه کهریزک به نشانی جاده قدیم قم، بعد از بهشت زهرا(س)،انتهای کهریزک ، بلوار دکتر حکیم زاده، آسایشگاه خیریه برگزار می شود.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است