مرکز علمی کاربردی رعد برای سال تحصیلی جدید ثبت نام میکند

19 شهریور 1391

 


مرکز آموزش علمی – کاربردی رعد از مهرماه سال 90 برای آموزش عالی توانیابان، فعالیت خود را آغاز کرده است .این مرکز که به طور کلی برای معلولان بهسازی و مناسب سازی شده حتی در مورد تمامی دغدغه های این عزیزان شامل  پله یا سرویس بهداشتی و... تدبیر لازم را اندیشیده است. اما با این حال این مجموعه تعداد کمی از افراد دارای معلولیت جسمی – حرکتی را در خود جای داده است .


 



 


به گزارش روابط عمومی علمی کاربردی رعد داوطلبان مي‌توانند دفترچه ثبت‌نام را از 20 تا 27 شهریور ماه به صورت اينترنتي يا از باجه‌هاي پستي سراسر کشور تهيه كنند.


 


اين دانشگاه براي نيمسال اول سال تحصيلي جدید در دوره کارداني پودماني در رشته‌هاي گرافيک، نرم افزار کامپيوتر، حسابداري افراد داراي معلوليت را ثبت‌نام مي‌كند.


 


ثبت‌نام داوطلبان از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org انجام مي‌شود.


 


داوطلبان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره 88371101 –021 تماس گيرند و يا به وب سايت www.raad-ac.ir <http://www.raad-ac.ir>  مراجعه كنند.


 


از این رو از شما مخاطبان عزیز خواهش می شود که این خبر را گوش به تمامی دوستان و آشنایان خود که دچار معلولیت هستند و می توانند از این امکانات به نحو احسن استفاده کنند؛ برسانید.


 


این اطلاع رسانی می تواند در زمینه ارسال این خبر به لیست دوستان، درج پوستر این خبر بر روی وب سایت و یا وب لاگ شما نیز باشد.


 


از اینکه در این کار خیر قدم بر می دارید؛ پیشاپیش از شما سپاسگذاریم.


 


روابط عمومی مرکز آموزش علمی – کاربردی رعد

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است