دفتر فرهنگ معلولين از مجتمع رعد تجليل كرد

2 تیر 1392



به پاس همكاري مؤثر مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد در برگزاري نخستين جشنواره سراسري عكس معلوليت و معنويت سپاس نامه‌اي به همراه تنديس جشنواره از سوي محمد نوري مدير عامل دفترفرهنگ معلولين اهدا شد.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ نخستين جشنواره سراسري عكس معلوليت و معنويت با هدف ترسيم پيوند عكس، معلوليت و معنويت، برگزار شد كه شركت‌كنندگان در زمينه عبادت، زيارت، عزاداري، ‌مطالعه و رايانه با معلولين آثار خود را به دبير‌خانه جشنواره ارسال كردند و با نظر هيأت داوران فقط ۶۰ عكس از ميان ۱۱۱۶ فايل عكس ارسال شده به مرحله پاياني جشنواره راه يافت كه از اين تعداد ۵ نفر با راي هيأت داوران      رتبه‌هاي برتر جشنواره را كسب كردند.


 


بر اساس اين گزارش انجمن‌ها و مؤسسات حامي معلولين با اطلاع‌رساني سهم شايسته‌اي در برگزاري اين حركت فرهنگي داشتند از اين رو لوح‌سپاسي به نام صديقه اكبري مدير عامل مجتمع رعد صادر شد كه در قسمتي از آن آمده است "خدمات سركار‌عالي درارتقاء‌ امور فرهنگي و اجتماعي معلولين عزيز، توسعه فرهنگي در اين جامعه مظلوم ولي موفق را به همراه داشته است".


 



 


شايان ذكر است دفتر فرهنگ معلولين توسط حجت الاسلام و المسلمين جناب آقاي سيد جواد شهرستاني با هدف پشتيباني از معلولان جهان اسلام پايه‌گذاري شده است.


 


مجتمع رعد ضمن تبريك و خير مقدم به دوستان فرهنگ دوست و نيكوكاري كه به صف حاميان جامعه معلولان پيوسته‌اند، آرزو دارد مسؤولان دفتر فرهنگ معلولين همواره در رسيدن به اهداف ارزشمند  فرهنگي خود موفق باشند.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است