برگزاري كارگاه آموزشي"من تأثير گذار هستم"

2 تیر 1392

به منظور ارتقاء بهره‌وري منابع انساني اعم از گروه همياري بانوان، جوانان و نيز كاركنان مجتمع رعد كارگاه كاربردي آموزشي "من تأثير گذار هستم" از سوي مسؤولان اين مجتمع رعد به مدت يك روز برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ در پي ماه‌ها برنامه‌ريزي و هماهنگي نخستين كارگاه آموزشي ارتقاء بهره‌وري منابع انساني با توجه به ضرورت استفاده از آموزش‌هاي ضمن خدمت برگزار شد و در اين كارگاه آموزشي يك روز ابتداء سامان عطاريان در زمينه عوامل افزايش پشتكار مطالبي ارايه كرد و در ادامه در خصوص راه‌هاي رسيدن به هدف سخناني ايراد كرد.


 



عطاريان در بخش ديگري از اين همايش از ضرورت خوب گوش كردن گفت و افزود: شنونده براي انتقال يك حس خوب به گوينده مي‌بايست به حالت فيزيكي مناسب، فضاي مناسب، دوري از مزاحمت‌هاي ناخواسته و پرهيز از پيش داوري، توجه داشته باشد.


 


وي با پخش چند فيلم كوتاه آموزشي ضرورت توجه به ديگر همنوعان را ياد‌آوري كرد و افزود: براي افزايش توان‌حسي و روحي بايد ورودي‌ها‌ي خود را مديريت كنيم و از چشمان تقدير‌گر كه جلوه‌هاي خوب و مثبت رفتارهاي انساني را مي‌بيند و آنها را معرفي مي‌كند، استفاده كنيم.


 



در بخش دوم اين كارگاه امير مهراني يكي از مديران شركت چارگون در خصوص راهكارهاي "چگونه تأثير گذار باشيم" سخن گفت و در اين زمينه افزود:‌ براي آنكه روي انسان‌هاي اطراف خود تأثير مثبت داشته باشيم بايد محيط صميمانه كاري ايجاد كنيم، بخشش‌هاي غير منتظره داشته باشيم و از قانون طلايي "آن چيزي را كه براي خود مي‌پسنديم براي ديگران هم بپسنديم" استفاده كنيم .


 



در پايان اين نشست علمي آموزشي صديقه اكبري مدير عامل مجتمع رعد با اهدا لوح‌هاي سپاس از همكاري مدرسان اين كارگاه آموزشي قدرداني و تجليل كرد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است