خيريه رعد در فروش بازي « آقاي پول » سهيم شد

9 مرداد 1392


با نيت خير توليد‌كنندگان بازي آموزشي « آقاي پول » تفاهم نامه‌اي ميان مدير عامل مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد و اين گروه نرم افزاري به امضا رسيد كه سهمي از فروش اين بازي به خيريه رعد اهدا خواهد شد.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ نرم افزار آقاي پول كه در قالب انيميشن طراحي شده يك بازي شاد و با كيفيت است كه در آن براي نخستين بار از نوشته‌ها، اصطلاحات، شخصيت‌ها و عناصر بازي ايراني استفاده شده است.


 


براساس اين گزارش بازي پول براي تمام دستگاه‌هايي كه سيستم عامل آندرويد با نسخه 2.3.3 و بالاتر دارند طراحي شده و براي بازي يك تا چهار نفر برنامه ريزي شده است و داستان اين بازي به آقاي پولداري مربوط مي‌شود كه تصميم دارد در يك فعاليت اقتصادي سرمايه‌گذاري كند از آنجا كه كاربران هيچ  كنترلي بر تصميمات هر کدام از شخصیت های بازی در یک حرفه تخصص دارند و هر کدام می خواهند سرمایه برای پیشبرد حرفه ی خودشان دریافت کنند و در رقابت با ديگران نظر او را براي سرمايه‌گذاري در پروژه مورد علاقه شان توجيه وتشويق كنند.


 


علاقه‌مندان مي‌توانند براي خريداري اين بازي به بخش برنامه‌هاي فارسي كافه بازار گوشي خود مراجعه كنند و پيش از آغاز بازي از طريق گزينه‌ي « سهم من » ميزان كمك به خيريه از مبلغ خريد برنامه را مشخص نمائيد.


 


شايان ذكر است كاربران برنامه‌هاي « سهم من » مبلغ بيشتري براي كمك به خيريه پرداخت نمي‌كنند بلكه با پرداخت ارزش واقعي برنامه، تعيين مي‌كنند چه ميزان از مبلغ پرداختي به امورخيريه اختصاص پيدا خواهد كرد.


 


محل دانلود بازي آقاي پول


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است