آغاز ثبت نام در بانک اطلاعات فرصت های شغلی مجتمع آموزشي نيکوکاري رعد

12 شهریور 1392


ثبت نام از افراد دارای معلولیت در بانک اطلاعات شغلی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد آغاز شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد این بانک به منظور ذخیره اطلاعات توان­یابان جویای کار راه اندازی شده است تا در صورت ایجاد فرصت­های شغلی یا درخواست کارفرمایان به نیروی افراد دارای معلولیت، فهرستی از داوطلبان را  معرفی خواهد کرد.


 


مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد متناسب با نیاز جامعه معلولان کشور در هر زمان خدمات ارزشمندی نظیر: دوره های مختلف مهارت آموزی، برگزاری جشنواره های هنری ملی و بین المللی، مشارکت در جشنواره های مهارت های ملی و بین المللی، تأسیس دانشگاه ویژه افراد دارای معلولیت و... را به منظور ارتقا توانمندی های فردی، اجتماعی و حرفه ای توان یابان عرضه کرده است.


 


از آنجا که موضوع اشتغال امروز اساسی ترین مساله اجتماعی کشور است و از سوی دیگر اشتغال افراد دارای معلولیت یکی از نمادهای موفقیت و استقلال اجتماعی آنها محسوب می شود مجتمع رعد در نظر دارد با ایجاد بانک اطلاعات فردی و حرفه ای افراد توان یاب و یاری گرفتن از کارآفرینان نیکوکاران و همچنین مشارکت کار آموختگان توان یاب در این مسیر حرکت جدیدی را آغار کند.



 


بنا به همین گزارش در حال حاضر گروهی از کارفرمایان علاقه­ مند به استفاده از نیروی کار و توانمندی­های افراد دارای معلولیت هستند اما به دلیل اینکه بانک اطلاعات شغلی جامعی از این افراد در اختیار نیست این فرصت­های شغلی از دست می­رود.


 


در بانک اطلاعات فرصت­های شغلی اطلاعات فردی، تحصیلی، نوع معلولیت و مهارت­های حرفه­ ای و سوابق تحصیلی افراد متقاضی ذخیره می­شود تا در صورت نیاز با استفاده از آنها به توان­یابان جویای کار کمک شود.


 


همچنین ایمیل karafarini@raad-charity.org آماده پاسخگویی به پرسش­های علاقه­مندان خواهد بود.


 



یقینا بهره گیری از بانک اطلاعات افراد جویای کار نخستین پیش نیاز خدمت رسانی در این عرصه است به همین منظور فرم درج اطلاعات فردی، تحصیلی و حرفه ای برای داوطلبان طراحی شده است تا با ثبت اطلاعات متقاضیان این خدمت با کیفیت مطلوب ارایه شود.


 


به امید ایجاد فرصتهای برابر شغلی و اجتماعی دوستان توان یاب را به تکمیل فرم مورد اشاره توصیه می کنیم.


 


برای پر کردن فرم ثبت نام اينجا کليک کنید


 


متقاضیان پس از تکمیل فرم اطلاعات و همچنين سئوالات خود را به نشانی زیر ارسال نمایند:


 


karafarini@raad-charity.org



 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است