نمایشگاهی از تصاویر «از ما بهتران»

29 مرداد 1393


دو هنرمند عکاس تصاویری از معلولان جسمی و ذهنی را با عنوان «از ما بهتران» به نمایش می‌گذارند.


 


سجاد داغستانی –هنرمند عکاس- اظهار کرد: من به همراه آرش رضایی 18 قطعه عکس خود را که 15 عدد آن در ابعاد 50×70 و سه عدد آن در ابعاد 100×70 تهیه شده‌اند در فرهنگسرای ابن سینا به نمایش می‌گذاریم.


 


او اضافه کرد: این تصاویر از معلولان ذهنی و حرکتی مرکز توانبخشی «نمونه» تهیه شده‌اند و هدف ما از گرفتن این عکس‌ها و نمایش آن‌ها، معرفی و شناساندن این موسسه خیریه است. این موسسه 1000 معلول ذهنی و حرکتی را تحت پوشش خود قرار داده ولی چندان شناخته شده نیست و تقریبا با هر کسی که از این موسسه صحبت می‌کنیم متوجه می‌شویم که آن را نمی‌شناسد بنابراین تصمیم گرفتیم که این موسسه خیریه را معرفی کرده و بگوییم که در نزدیک ما نیز چنین موسسه‌هایی وجود دارند.


 


این هنرمند عکاس همچنین گفت: من و آرش رضایی هر دو دانش‌آموخته جهاد دانشگاهی تهران هستیم و مدرک عکاسی خود را از آن جا گرفته‌ایم. ما در شاخه عکاسی مستند اجتماعی کار می‌کنیم و این نمایشگاه اولین نمایشگاه مشترک ما است.


 


***


 


این دو هنرمند متنی برای نمایشگاه‌شان نوشته‌اند، که در آن آمده است: «سالیان سال بود که دغدغه داشتیم، دغدغه تکامل، دغدغه بهتر زیستن. گویی روحمان میل پرواز داشت تا ناکجایی که نمی‌دانستیم کجاست و در این کشف و شهود همیشگی با فرشتگانی آشنا شدیم که بال‌شان زخمی بود. فرشتگانی که جا مانده بودند فرشتگانی که حالشان از ما بهتر بود.»


 


نمایشگاه «از ما بهتران» 30 و 31 مردادماه از ساعت 10 الی 19 در فرهنگسرای ابن سینا در جریان است و علاقه‌مندان می‌توانند 30 مردادماه از ساعت 17 الی 19 ضمن شرکت در افتتاحیه‌ی این نمایشگاه کمک‌های مردمی خود را به مرکز توانبخشی نمونه هدیه کنند.


 


منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است