همکاری خیریه رعد و بازار اندروید در توسعه اپلیکیشن های حوزه معلولیت

2 اسفند 1393

حضور موفق خیریه رعد در نخستین گردهمایی توسعه‌دهندگان بازار اندروید




نخستین گردهمایی توسعه دهندگان بازار اندروید، با عنوان پنج‌شنبه‌بازار، با حضور مهندس نصرالله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشورحسام آرمندهی، مدیرعامل کافه‌بازار، حسن کریمی قدوسی قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مهندس رحمان علاقه بند مدیر وب سایت خیریه رعد و گروه جوانان رعد در مرکز همایش‌های بین المللی رازی برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، کارشناسان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در نخستین گردهمایی توسعه‌دهندگان بازار اندروید در غرفه اختصاصی به معرفی فعالیت های آموزشی و توانبخشی رعد پرداختند.


 


در این همایش مهندس رحمان علاقه بند مدیر وب سایت رعد با بیان سخنانی فعالیت های این مجتمع را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.


 


مهندس علاقه بند در سخنانی با بیان توانمندی های کارآموزان و کارآموختگان توان یاب گفت: در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد افراد دارای معلولیت در رشته های مختلف حرفه آموزی و کامپیوتر در آموزش و مرکز جامع علمی کاربردی رعد آموزش می بینند و مدارک معتبر سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی را در مقطع کاردانی و کارشناسی دریافت می کنند.


 


مدیر گروه جوانان رعد افزود: توان یابان در واحد آموزش خیریه رعد دوره های طراحی صفحات وب، انیمیشن، کارورایانه، نرم افزار اکسل پیشرفته، برنامه نویسی، نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار کورل را در این مجتمع فرا می گیرند و سپس به واحد کارآفرینی برای پیگیری اشتغال معرفی می شوند.


 


وی خاطر نشان کرد: فضای اینترنت و کسب و کار آنلاین بهترین فرصت برای افراد دارای معلولیت است تا با اتکا به توانایی های فردی و علمی خود به کار مشغول شوند و برای داشتن یک زندگی آبرومندانه درآمد داشته باشند.


 


مهندس علاقه بند ادامه داد: فضای اینترنت با توجه به اینکه تمرکزش بر برنامه نویسی و استفاده از قوه تعقل افراد هست توان یابان دارای مشکلات جسمی و حرکتی به آسانی می توانند در این حوزه وارد شوند و تا رده های بالای مدیریتی هم پیشرفت کنند.


 


مدیر وب سایت خیریه رعد در پایان با دعوت از تولید کنندگان اپلیکیشن برای همکاری با خیریه رعد گفت: ما در مجتمع رعد از طرح های توانمند سازی حوزه معلولان حمایت می کنیم. همانطور که تا کنون از تولید دو اپلیکیشن حمایت کرده ایم در سال آینده نیز سعی خواهیم کرد تا با مشارکت بازار اندروید، اپلیکیشن هایی را به نفع خیریه  برای امور آموزشی و توانبخشی توان یابان به فروش برسانیم.



































نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است