آلبوم موسیقی بدون کلام «مرد غم» رونمایی شد

2 اسفند 1393

به همت شهر کتاب فرشته و مشارکت خیریه رعد



 


آلبوم موسیقی « مرد غم » در مجموعه شهر کتاب فرشته رونمایی شد. این آلبوم بی کلام دربرگیرنده مجموعه ای از ساخته های زنده یاد استاد محمود قراملکی است که طی سال های دهه 40 و 50 شمسی ساخته شده است. برخی از خوانندگان مشهور مانند فریدون فروغی خوانندگی این آثار را به عهده داشته اند. فرزند استاد قراملکی که جمع آوری این مجموعه را به عهده داشته است با بیان اینکه از همه کسانی که در تهیه آلبوم مرد غم همکاری کردند تشکر می کنم گفت : بخشی از عواید فروش این آلبوم به موسسه نیکوکاری رعد اختصاص خواهد داشت.



سعید معظمی مدیر انتشارات دارینوش که انتشار بخش زیادی از آثار موسیقی را به عهده دارد در خصوص این کار گفت: انتشار چنین کارهایی به غیر از نیروی عشق با نیروی دیگری میسر نخواهد شد و در جای جای این اثر عشق به خوبی دیده می شود. وی ضمن تقدیر از خانواده قراملکی برای تهیه این آلبوم اظهار امیدواری کرد که در آینده قطعاتی که در آرشیو خانوادگی دیگر هنرمندان قدیمی نیز وجود دارد فرصت انتشار پیدا کند.


 



در بخش دیگری از این برنامه رحمان علاقه بند به نمایندگی از مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد ضمن خیر مقدم به حاضران در این برنامه  از خانواده قراملکی به دلیل اختصاص بخشی از درآمد آلبوم به مجتمع رعد و مشارکت در کارهای نیکوکارانه تشکر کرد. وی همچنین از مدیران و پرسنل شهر کتاب فرشته که فرصت رونمایی و معرفی مناسبی را برای این اثر فراهم آوردند تقدیر و تشکر کرد.


 


















 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است